تازه های سایت

کد مطلب: 28973
9. دى 1395 - 15:40
امام‌جمعه نهاوند گفت: فتنه گران در سال 88 دشمنان انقلاب اسلامی را خوشحال کردند و شیرینی انتخابات را به کام ملت تلخ کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: در روز 9 دی سال 88 در جمع مردم شهرستان نهاوند گفتم فتنه و فتنه گران کارهایی کردند و مرتکب جرم‌هایی شدند که اگر دادگاه عادله ای بخواهد آن‌ها را محاکمه کند به اعتقاد من حکم آن‌ها کمتر از اعدام نیست.

وی اظهار داشت: فتنه گران شیرینی انتخابات را به کام ملت تلخ کردند و آمریکا و اسرائیل و دشمنان انقلاب را خوشحال کردند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: فتنه گران 8 ماه مملکت را به آشوب کشیدند و به مقدسات اهانت کردند، افرادی را کشتند، شعارهای ساختارشکنانِ سر دادند، مساجد را آتش زدند که این اقدامات موارد کمی نیست.

وی گفت: امروز هم می‌گویم اگر دستگاه قضا تصمیم بگیرد که دادگاه عادله ای تشکیل شود این جرم‌ها انقدر بزرگ است که این‌چنین حکمی پشت آن خواهد بود.

مغیثی عنوان کرد: ایران اسلامی به گفته دوست و دشمن مؤلفه‌های قدرت زیادی دارد مانند دانش هسته‌ای، صنعت دفاعی و موشکی و مسائل دیگر ولی در رأس همه این مؤلفه‌های قدرت که مختص ایران اسلامی است اعتقاد مردم به ولایت‌فقیه و وحدت مردم حول ولایت‌فقیه است.

وی افزود: همه ما باید قدردان این نعمت باشیم و به خاطر نعمت ولی‌فقیه باید شکرگزار باشیم و همیشه پشتیبان ولی‌فقیه باشیم و فرامین ایشان را اجرا کنیم.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه 9 دی میثاق با ولایت است، گفت: بر اساس همین اعتقاد بود که مردم امام را یاری کردند و 8 سال جنگ تحمیلی را اداره کردند و بر اساس همین اعتقاد 9 دی به صحنه آمدید و طومار فتنه را در هم پیچیدید.

وی اظهار داشت: بر اساس همین اعتقاد به ولایت‌فقیه است که 37 سال است در مقابل آمریکا و قدرت‌های جهانی ایستاده‌ایم و آن‌ها هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

 

امام‌جمعه نهاوند سخنانش را با خواندن رباعی زیر که خودش سروده بود به پایان برد:

 

حماسه 9 دی انفجار غیرت بود                        شکست جبهه خودخواه بی‌بصیرت بود

 

برای جبهه کفر و نفاق و فتنه گران                     حماسه 9 دی تا همیشه عبرت بود

 

به صحنه فتنه گران هرچه بود آوردند                   به‌افتخار یهود عنود آوردند

 

سر مثلث شوم یهود و غرب و عرب                    همان سزد که به عاد و ثمود آوردند

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما