تازه های سایت

کد مطلب: 28970
9. دى 1395 - 12:16
فرمانده سپاه استان همدان بابیان اینکه در سال 88 خواص بی‌بصیرت مردود شدند، گفت: 9 دی روز رسوایی سران و ساکتین فتنه، آمریکا و انگلیس و عوامل داخلی آن‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه استان همدان در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در جمع مردم نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به کشورمان از روش‌های مختلف استفاده می‌کنند و همواره این روش‌ها را تغییر می‌دهند و در حال برنامه‌ریزی هستند.

وی با اشاره به اینکه کلید فتنه سال 88 چند ماه قبل از انتخابات زده‌شده بود، اظهار داشت: نقشه فتنه 88 در چند ماه قبل از برگزاری انتخابات طراحی‌شده بود به‌طوری‌که در بهار سال 88 ساکتین فتنه در جلسه‌ای که داشتند بحث تقلب را موردنظر خود قرار داند و گفتند که اگر گزینه ما رأی آورد انتخابات مردمی است ولی اگر گزینه ما رأی نیاورد انتخابات باید ابطال شود و تقلب شده است.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: درحالی‌که هنوز انتخابات تمام نشده بود سران فتنه اعلام کردند که در انتخابات پیروز شده‌اند و زمینه را برای اینکه اعلام کنند در انتخابات تقلب شده فراهم کردند.

وی عنوان کرد: بعدازاینکه مردم را به خیابان کشاندند و در مراحل مختلف این فتنه، شعارها هم‌تغییر کرد و با برنامه‌ریزی‌هایی که مرحله‌به‌مرحله طراحی کردند شعارها تندتر و ساختارشکنانِ تر می‌شد و کار را به‌جایی رساندند که به مأموران نیروی انتظامی، پایگاه‌های بسیج حمله کردند و تعدادی را شهید کردند.

ابوحمزه گفت: فتنه گران کار را به‌جای رساند که به ساحت مقدس امام حسین (ع) در روز عاشورا توهین کردند که همه این مراحل با برنامه‌ریزی و حساب‌شده بود.

وی بیان داشت: آن‌ها به سخنان رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه 29 خرداد مبنی بر قانون مداری تمکین نکردند والان هم بعد از گذشت 7 سال سران فتنه و آقایان دیگر اظهار پشیمانی نکردند.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/img_0033.jpg

 

فرمانده سپاه استان همدان بابیان اینکه متأسفانه عده‌ای هم دم از مظلومیت سران فتنه می‌زنند، افزود: آن‌ها خیانت و جنایت کردند و مهره آمریکا هستند و آب به آسیاب دشمن ریختند.

وی گفت: در استان همدان نیز عده‌ای هستند که می‌گویند این حرف‌ها را نباید گفت. چرا نباید گفت؛ این حرف‌ها باید گفته شود چون عده‌ای مردم ایران و امام امت را نشناختند چون اگر سران و ساکتین فتنه مردم ما را می‌شناختند، بعد از خطبه‌های رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد تسلیم قانون می‌شدند.

وی بیان داشت: باید در مقابل جریان فتنه، سران فتنه و ساکتین فتنه روشنگری کرد تا همه مردم بدانند که سران فتنه 88 چه جنایتی را در مقابل نظام مقدس اسلامی انجام دادند.

ابوحمزه عنوان کرد: در فتنه 88 خواص بی‌بصیرت مردود شدند چون انقلاب اسلامی را تا پرتگاه سقوط بردند.

وی بیان داشت: کسانی در استان و کشور هستند که ادعای ولایت مداری دارند ولی به مناسبت 9 دی یک اطلاعیه و بیانیه ندادند.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در مراحل مختلف فتنه 88 از فتنه گران فاصله گرفتند و وقتی متوجه شدند این‌ها عناصر آمریکا هستند از فتنه گران جدا شدند.

وی اظهار داشت: در روز فراموش‌نشدنی 9 دی مردم با بصیرت کشورمان، تبلور باور و درصحنه بودن و اعتقاد به ولایت‌فقیه را به نمایش گذاشتند و این روز شد روز بصیرت و میثاق امت با ولایت.

ابوحمزه گفت: روز 9 دی روز رسوایی سران فتنه و ساکتین فتنه، ناامید شدن آمریکا و انگلیس و عوامل داخلی آن‌ها و تبلور بصیرت، آگاهی، ولایتمداری و درصحنه بودن ملت عزیز ایران اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: آمریکایی‌ها به‌عنوان دشمن اصلی انقلاب اسلامی باهدف براندازی نظام مقدس اسلامی راهبردهایی را اجرا می‌کند به همین دلیل فرقی نمی‌کند که چه کسی رئیس‌جمهور این کشور شود چون تصمیم‌گیری‌ها در این کشور تحت نظر لابی‌های صهیونیستی است.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: آن‌ها می‌خواهند محتوا را از انقلاب اسلامی بگیرند و فقط نامی از اسلام در کشور ما باشد و بر اساس این راهبرد می‌گویند که شما نباید استکبارستیز باشید و با موضوعات عدالت و حمایت از کشورهای مسلمان کاری نداشته باشید و به قول خودشان خواهان تغییر رفتار جمهوری اسلامی هستند.

ابوحمزه با اشاره به طراحی‌های نظام استکبار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب در اندیشکده و مراکز برنامه‌ریزی‌شان از سال‌ها قبل برای ایجاد انقلاب‌های مخملی و رنگی در کشورهای مختلف طراحی کرده‌اند که در این طرح‌ها بانفوذ و حمایت‌های مالی و رسانه‌ای، افراد مدنظرشان را در مسئولیت‌های مختلف وارد کرده‌اند.

وی بیان داشت: این طراحی‌ها با استفاده از بنیاد سورس در کشورهای مختلف نتیجه داد و آن‌ها انقلاب‌های رنگی را انجام دادند که این انقلاب‌ها را توسط افراد نفوذی که فریب‌خورده و دل‌باخته به آمریکا بودند انجام دادند.

فرمانده سپاه استان همدان عنوان کرد: دشمنان انقلاب می‌خواستند این برنامه‌ها را در ایران هم انجام دهند به همین دلیل از دهه 60 شروع به کارکردند و با استفاده از 3 راهبرد نفوذ، استحاله و براندازی سعی در پیاده کردن اهداف شومشان داشتند.

سردار ابوحمزه افزود: بعد از سال 78 مراکز طراحی و برنامه‌ریزی آن‌ها با همکاری رژیم‌های مرتجع منطقه ساکتین و سران فتنه را تحت نفوذ قراردادند و نحوه آشوب و اغتشاش را به ایادی آن‌ها آموزش دادند و افراد مدنظر خود را تعیین کردند.

وی گفت: آن‌ها استراتژی نفوذ و استحاله را انجام دادند و بحث براندازی را در سال 78 کلید زدند و مردم را به خیابان‌ها کشاندند و زمینه را برای براندازی انقلاب اسلامی فراهم کردند ولی با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با آگاهی و بصیرت مردم در 23 تیر سال 78 نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما