تازه های سایت

کد مطلب: 28859
2. دى 1395 - 7:35
مدیر بیمارستان علیمرادیان نهاوند گفت: با پیگیری های به‌عمل‌آمده و به‌منظور بهبود خدمات‌دهی به بیماران، دستگاه پیشرفته " سی.آر.ام " در اتاق عمل بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند نصب و راه‌اندازی شد.

مصطفی کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: با پیگیری‌های مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند دستگاه تصویربرداری پیشرفته " سی.آر.ام " در اتاق عمل بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند برای خدمت‌رسانی به بیماران نصب و راه‌اندازی شد.

وی اظهار داشت: این دستگاه در راستای خدمت‌رسانی شایسته‌تر به بیمه‌شدگان و بهبود کیفیت خدمات درمانی ارائه‌شده به همشهریان نهاوندی راه‌اندازی شده است.

مدیر بیمارستان علیمرادیان نهاوند افزود: دستگاه " سی.آر.ام " مخصوص رادیوگرافی و تصویربرداری در لحظه و در حین اعمال جراحی بوده و نیاز بیماران و پزشکان جراح را به بهترین نحو پاسخ می‌دهد.

کاویانی گفت: ازآنجایی‌که بیماران متقاضی جراحی‌های ارتوپدی و ستون فقرات به وجود چنین دستگاهی نیاز مبرم داشتند، با نصب و راه‌اندازی این دستگاه، مجموعه اتاق‌های عمل این بیمارستان توانمندی مضاعف و قابل‌توجهی در انجام اعمال تخصصی پیدا کردند.

وی اظهار داشت: با راه‌اندازی این دستگاه و ارتقای دقت و سرعت عمل در جراحی‌ها، امکان و توان پذیرش و خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و بیماران نیازمند برای مجموعه این بیمارستان فراهم می‌شود.

مدیر بیمارستان علیمرادیان نهاوند عنوان کرد: دستگاه " سی.آر.ام " نوعی از دستگاه‌های مولد اشعه ایکس است که در اتاق عمل و مستقیماً بر بالین بیمار و در حین جراحی قرارگرفته و در همان حال از موضع جراحی، تصاویر رادیوگرافی تهیه می‌کند.

وی گفت: استفاده از این دستگاه در بهبود دقت و کیفیت عمل جراحی تأثیر فوق‌العاده داشته و احتمال خطاهای پزشکی را در حد قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/10/02/photo_2016-12-21_19-57-46.jpg

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما