تازه های سایت

کد مطلب: 28858
2. دى 1395 - 7:30
فرمانده سپاه نهاوند گفت: سردار ابوحمزه فرمانده سپاه استان همدان به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی در جمع مردم نهاوند سخنرانی خواهد کرد.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: به مناسبت گرامیداشت حماسه فراموش‌نشدنی 9 دی مراسم یادواره 850 شهید سرافراز شهرستان نهاوند با حضور امت شهیدپرور نهاوند برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: حماسه 9 دی بار دیگر نشان داد که ملت ایران اسلامی همواره پشتیبان ولایت‌فقیه هستند و در این روز به‌یادماندنی با حضور میلیونی خود درصحنه، با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

فرمانده سپاه نهاوند بابیان اینکه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: حضور مردم درصحنه و موقعیت‌شناسی آن‌ها، بعد از 7 ماه طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند که به عهد و پیمانی که با شهدا و امام شهدا بسته‌اند پایبندند و فتنه‌گری عده‌ای نمی‌تواند خللی در این اراده به وجود بیاورد به همین دلیل بعد از اهانت به ساحت امام حسین (ع) در روز عاشورای سال 88 توسط فتنه گران، به‌صورت خودجوش درصحنه حاضر شدند و درسی فراموش‌نشدنی به دشمنان انقلاب اسلامی دادند.

کریمی گفت: به مناسبت روز 9 دی که به‌عنوان میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است؛ برنامه‌های بسیار خوبی در راستای گرامیداشت این حماسه عظیم ملت ایران تدارک دیده‌شده است.

وی اظهار داشت: هم‌زمان با روز 9 دی‌ماه و با حضور مردم شهیدپرور نهاوند، یادواره 850 شهید سرافراز این شهرستان در مصلا بزرگ امام خمینی (ره) نهاوند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این مراسم از ساعت 9 صبح و با سخنرانی سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: شهرستان نهاوند در طول دوران دفاع مقدس 850 شهید گلگون‌کفن را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و حضور مردم و خانواده‌های شهدا در این مراسم موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما