تازه های سایت

کد مطلب: 28772
26. آذر 1395 - 12:43
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای گرامیداشت نبوت و با هدف ترویج سبک زندگی نبوی، جشن‌های هفته وحدت در ۵۰ نقطه این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی ضمن اشاره به برگزاری جشن‌های نبوت همزمان با هفته وحدت در نهاوند اظهار کرد: جشن‌های هفته وحدت در ۵۰ نقطه شهرستان با همکاری روحانیان مستقر، مبلغان خود استقرار، روحانیان طرح هجرت و هیئت امنای مساجد، هیئت‌های مذهبی و آحاد مردم متدین و خداجوی برگزار خواهد شد.

وی افزود: هفته وحدت در بین امت‌های اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چرا که موجب همدلی و همبستگی بین مسلمانان می‌شود بنابراین در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای این هفته، سعی شده تا از ظرفیت‌های مردمی بهره گرفته شود چرا که اساس و پایه برگزاری این مراسم حفظ کرامت دهه وحدت قلمداد می‌شود.

محبی با اشاره به اینکه در هفته وحدت باید برای کاهش و از بین بردن اختلاف و تفرقه بین امت اسلامی بهره برد چرا که اختلاف ضد هر کار ارزشمندی است، بیان کرد: به یقین ﺗﻘﻮﯾﺖ وﺣﺪت اﺳﻼﻣﯽ مهمترین وظﯿﻔﻪ ﻋﻠﻤﺎ و روحانیان در شرایط کنونی جامعه اسلامی است.

محبی با اشاره به اینکه تبیین شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص) برای عموم مردم محور همه برنامه‌های این هفته در مساجد است، تصریح کرد: به یقین حرکت در مسیر اهل بیت(ع) جامعه ما را در همه زمینه ها بیمه می‌کند.

وی از میزبانی مساجد شهری و روستایی در مراسم ویژه هفته وحدت خبر داد و افزود: همسو با برگزاری مراسم مختلف در سراسر ایران، مساجد در این روزها مملو از جمعیتی می‌شود که میلاد مسعود ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) را به جشن و شادی می‌نشینند که نماد این آئین‌ها برگزاری مراسم مولودی‌خوانی با همراهی کانون مداحان شهرستان است.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند همچنین گفت: مولودی‌خوانی، سخنرانی، تبیین سیره نبوی، راه پیامبر(ص)، پذیرایی، ایستگاه‌های صلواتی، شعرخوانی و ... در زمره برنامه‌های جانبی هفته وحدت در نهاوند هستند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما