تازه های سایت

کد مطلب: 28740
24. آذر 1395 - 7:23
اولین دوره مسابقات چهارجانبه کشتی جام سرداران و 32 شهید سرافراز روستای زرامین سفلی برگزار شد.

عباس ترکاشوند مسئول برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: این مسابقات باهدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره 32 شهید سرافراز روستای زرامین سفلی با حضور 4 تیم از نهاوند و استان لرستان برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این مسابقات کشتی‌گیرانی از که از شهرستان‌های بروجرد، دورود، ازنا از استان لرستان و تیم روستای زرامین سفلی حضور داشتند.

مسئول برگزاری مسابقات افزود: این مسابقات در دو رده سنی جوانان و نوجوانان در سالن کشتی شهدای زرامین برگزار شد و پس از برگزاری مسابقات در اوزان مختلف تیم‌ها و نفرات برتر مشخص شدند.

وی گفت: در پایان این مسابقات در رده جوانان تیم زرامین مقام نخست را به دست آورد و تیم‌های بروجرد و دورود به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.

ترکاشوند ادامه داد: در رده سنی نوجوان نیز تیم بروجرد به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های زرامین سفلی و دورود به ترتیب دو و سوم شدند.

وی بیان داشت: این مسابقات به همت دهیاری و شورای اسلامی، کانون جوانان هلال‌احمر این روستا، پایگاه مقاومت بسیج و کمیته پیشکسوتان سالن ورزشی شهدای زرامین سفلی برگزار شد.

مسئول برگزاری مسابقات کشتی جام شهدا اظهار داشت: در پایان به‌رسم یادبود به تیم‌های اول تا سوم جوایزی اهدا شد و از خانواده محترم کشتی‌گیر فقید نهاوند مرحوم علیرضا درویشی تجلیل به عمل آمد.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/09/24/photo_2016-12-14_07-19-44.jpg

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما