تازه های سایت

کد مطلب: 28739
24. آذر 1395 - 7:19
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از روی صحنه رفتن نمایش« هپل و مپل» به کارگردانی علیرضا سیف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هم‌زمان با برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان که به میزبانی استان همدان در حال برگزاری است، نمایش طنز و موزیکال «هپل و مپل» در نهاوند به روی صحنه رفت.

محمود مصباح صبح سه شنبه بابیان این مطلب در جمع خبرنگاران، گفت: «هپل و مپل» نمایشی ویژه کودکان و نوجوانان به کارگردانی علیرضا سیفی از هنرمندان جوان و آتیه‌دار نهاوند بوده که هم‌زمان با جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان در شهرستان نهاوند اجرای عمومی دارد.

وی گفت: به‌منظور سهیم شدن تمامی کودکان و نوجوانان در این جشن و استفاده همگانی از فرصت و ظرفیت به وجود آمده، این نمایش در روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه در شهر فیروزان و بخش خزل نیز اجرا عمومی دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند بابیان اینکه در اولین روز اجرای عمومی این نمایش استقبال چشمگیری از آن به عمل آمد، گفت: در این نمایش نویسنده به دنبال آن است که در کودکان و نوجوانان حس کمک به یکدیگر، دوستی، محبت به دیگران، بخشش، همکاری وغیره را به وجود آورد.

مصباح گفت: هم‌زمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان برگزاری جنگ شادی و برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در نهاوند پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما