تازه های سایت

کد مطلب: 28738
24. آذر 1395 - 7:15
امام جمعه نهاوند گفت: پیامبر اسلام منادی وحدت و رحمت برای مسلمانان بوده است و آنان باید با وحدت موجب عزت و عظمت دین اسلام و ذلت دشمنان شوند.
 به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در مراسم هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) در اداره ارشاد اسلامی گفت: یکی از امور دین اسلام که روی آن تاکید فراوان شده و مسلمانان باید به آن توصیه عمل کنند؛ حفظ وحدت و یکپارچگی جامعه اسلامی و پرهیز از اختلاف در مقابل استکبار جهانی است.

وی اظهار داشت: عقل و شرع به ما می گوید اگر امت اسلام با هم متحد باشند و اختلافات را از خود دور نمایند می توانند در برابر جنود شیاطین مقاومت نمایند .
وی خاطرنشان کرد: اگر در جامعه اسلامی وحدت نباشد استکبار برای نفوذ و تفرقه افکنی ها بر مسلمانان مسلط خواهد شد و جامعه اسلامی را با نقشه های شومش نابود می کند.
امام جمعه نهاوند افزود: وضعیت امروز جامعه اسلامی یک وضعیت عبرت آموز شده که ناشی از اختلافات ایجاد شده بین آنها می باشد .
وی افزود: امت اسلامی به دور از معارف اسلامی اسباب دست دشمن شده اند و همانند داعش که دست پرورده آمریکاست چهره اسلام را تخریب نموده و در خدمت اجانب قرار گرفته است .
حجت الاسلام مغیثی نیا گفت: امروزه که دشمنان جهان به ویژه صهیونیسم و عوامل آنها که احساس کرده اند وحدت عامل مهمی در پیروزی مسلمانان است؛ تمام تلاش و هم خود را صرف اختلاف افکنی به کار برده اند و به دنبال آن هستند که با ایجاد اختلاف امنیت رژیم اسرائیل در منطقه حفظ شود.
وی هفته وحدت را فرصت ارزشمندی برای وحدت بین مسلمانان عنوان کرد و افزود: مسلمانان باید بدانند که سود اختلاف آنان را دشمنان دین اسلام و به ویژه رژیم اسرائیل خواهد برد لذا ضمن پرهیز از مسائل حاشیه ای به بیان اشتراکات و تمرکز روی آنها بپردازند تا از این طریق دشمنان نتوانند در بین ما نفوذ کنند .
انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما