تازه های سایت

کد مطلب: 28723
23. آذر 1395 - 8:19
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با رد خبر طراحی مجدد سد گرین نهاوند گفت: سد گرین نهاوند با تخصیص جدید در ساخت‌گاه قبلی ساخته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مرتضی عزالدین با بیان اینکه در گذشته 5 میلیون مترمکعب آب برای مصرف شرب به این سد اختصاص داده شده بود، اظهار کرد: تخصیص آب شرب سد گرین نهاوند به صفر رسیده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته 20 میلیون مترمکعب آب برای مصرف شرب به سد گرین نهاوند تخصیص یافت.

وی با اشاره به اینکه پروژه سد گرین نهاوند با تخصیص جدید در چند ماه آینده اجرایی می‎شود، اظهار کرد: سد گرین به منظور تأمین آب شرب شهرستان‌های جنوبی استان به ویژه نهاوند احداث شده و طراحی جدیدی برای این سد وجود ندارد.

وی یادآور شد: به دنبال این هستیم تا این پروژه با مشارکت بخش خصوصی و با فاینانس داخلی انجام شود که در حال اخذ مجوز این طرح هستیم.

عزالدین افزود: در حال حاضر این پروژه 8 درصد پیشرفت فیزیکی دارد به‌طوریکه احداث تونل انحرافی آب و زیرسازی جاده کنار سد انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: 20 میلیون مترمکعب آب سد گرین نهاوند برای مصرف شرب و 60 میلیون مترمکعب برای حق‌آبه محفوظ مانده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما