تازه های سایت

کد مطلب: 28679
19. آذر 1395 - 14:17
امام‌جمعه نهاوند گفت: تصویب تحریم‌های جدید بر ضد ایران بار دیگر نشان داد که آمریکایی‌های غیرقابل‌اعتماد هستند و بدعهدی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نهاوند در مصلا این شهر با تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: امروز انسان‌ها بیش از هر زمان دیگری تشنه عدالت هستند و ظهور آخرین ذخیره الهی طعم شیرین عدالت را به همگان خواهد چشاند.

وی اظهار داشت: ظهور امام زمان (عج) به همه درد و رنج مستضعفان جهان پایان می‌دهد و این روز برای عاشقان و منتظران ظهور، بسیار مهم و برای همه مسلمانان عید است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: وظیفه همه منتظران ظهور، مهیاکردن جامعه برای ظهور آن حضرت و تبیین فرهنگ مهدویت در بین مردم به‌خصوص نسل جوان است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه نهاوند گفت: تمدید تحریم‌های جدید بر ضد ایران از طرف آمریکایی‌ها بار دیگر به همگان ثابت کرد که تا چه اندازه آمریکایی‌ها اهل نیرنگ هستند و بدعهدی می‌کنند.

مغیثی بیان داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز قبلاً فرموده بودند ما به‌هیچ‌عنوان به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم چون در طول تاریخ آمریکایی‌ها اقداماتی را انجام دادند که بر ضد ملت ایران اسلامی بوده است.

وی با اشاره به تصویب تحریم‌های داماتو افزود: این تحریم‌ها که در کنگره و مجلس سنا تصویب‌شده است نقض برجام است و ایران اسلامی نیز در مقابل آن حتماً واکنش نشان می‌دهد.

امام‌جمعه نهاوند گفت: آمریکایی‌ها با اصل انقلاب اسلامی مشکل‌دارند و برای ضربه زدن به انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و نقشه‌های شومی در سردارند.

وی عنوان کرد: تروریست‌های تکفیری با پشتیبانی آمریکایی‌ها و دولت‌های مرتجع منطقه جنایاتی را به نام اسلام در عراق و سوریه انجام می‌دهند که هدف از این اقدامات ضربه زدن به اسلام ناب است.

مغیثی با اشاره به جنایات آل سعود در یمن گفت: چندین ماه است که رژیم آل سعود با پشتیبانی و حمایت آمریکایی‌ها مردم بی‌گناه یمن را به خاک و خون می‌کشد ولی از مجامع مدعی حقوق بشر صدایی شنیده نمی‌شود.

وی افزود: همه این اقدامات که در کشورهای اسلامی انجام می‌شود برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.

امام‌جمعه نهاوند در پایان بیان داشت: به امید خدا و با مجاهدت رزمندگان اسلام در عراق و سوریه، انشا الله گروهک‌های تکفیری با شکست‌هایی که متحمل می‌شوند هرچه زودتر بساطشان برچیده شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما