تازه های سایت

کد مطلب: 28674
18. آذر 1395 - 7:21
فرمانده انتظامی نهاوند از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی و توقیف ۵۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی با اشاره به اجرای طرح منطقه‌ای به منظور ارتقا سطح امنیت و آرامش در مناطق شهرستان نهاوند، گفت: پلیس نهاوند طی ۴۸ ساعت گذشته با به‌کارگیری پلیس‌های تخصصی و یگان‌های ستادی و پاسگاه‌های انتظامی و بر اساس طرح تدوینی و پیش‌بینی‌شده از قبل باهدف پاک‌سازی نقاط آلوده، برخورد با مجرمین، اجرای احکام قضایی و پیشگیری از سرقت در سطح بخش گیان طرحی عملیاتی اجرا کرد.

وی در تشریح این عملیات منطقه‌ای گفت: در راستای اجرای این طرح عملیاتی مأمورین انتظامی شهرستان موفق به کشف ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر، توقیف ۵۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم، توقیف ده دستگاه خودروی متخلف و مزاحم شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند کشف سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک دستگاه خودروی سرقتی و کشف ۲ هزار ۱۰۰ عدد انواع اقلام و تجهیزات ضد فرهنگی را دیگر کشفیات در راستای اجرای این عملیات عنوان کرد و گفت: در این راستا طی ۴۸ ساعت گذشته ۵۳ معتاد، سارق و قاچاقچی دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: اجرای این طرح به علت برنامه‌ریزی انجام‌شده قبلی و اشرافیت اطلاعاتی و حضور گسترده نیروهای متخصص در محل اجرا به لحاظ روانی تأثیر زیادی بر منطقه داشته است.

سرهنگ ملکی با اشاره به ارتقا احساس امنیت در مردم این  منطقه با اجرای این طرح، گفت: انتظامی شهرستان استمرار این طرح را در دیگر مناطق شهرستان در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما