تازه های سایت

کد مطلب: 28625
15. آذر 1395 - 16:10
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: متاسفانه مدیریت نوسازی مدارس استان همدان هیچ توجهی به مدارس نهاوند ندارد و بسیاری از کارهای خود را نیمه‌کاره رها کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند با اعلام این مطلب گفت: وضعیت بسیاری از مدارس نهاوند اسفناک است و تعدادی از آنها مانند مدارس کپری است و گویا مدیران نوسازی مدارس استان توجهی به افکار عمومی و گلایه‌های والدین دانش آموزان ندارند.

وی گفت: من نگران فصل سرد زمستان هستم که تعدادی از مدارس ما به‌ویژه در نقاط دورافتاده روستایی از وسایل گرمایشی خوبی برخوردار نیستند به‌طور مثل مدارس روستای «وراینه» با بیش از 2 هزار نفر جمعیت که دانش‌آموزان روستای دیگر نیز از آن استفاده می‌کنند هیچ وضعیت خوبی ندارد.

فرماندار نهاوند افزود: روزی نیست که انجمن اولیا دانش‌آموزان و یا والدین آنها در شهر و روستاها به فرمانداری و یا بخشداری‌ها مراجعه نکنند و از وضعیت اسفناک مدارسی که فرزندانشان در آن مشغول به تحصیل هستند ننالند.

وی بیان کرد: در تمام سرکشی‌هایی که به همراه مسئولان و بخشداران از مدارس داشتیم وضعیت بهداشتی و گرمایشی خوبی را در تعدادی از این مدارس نمی‌بینم متأسفانه نوسازی مدارس استان به بهانه کمبود بودجه و اعتبار بسیاری از کارهای مدارس را که خیلی کم‌هزینه هستند رها کرده است.

حمیدوند عنوان کرد: آنقدر از خیران و اولیاء دانش آموزان برای کمک به ساخت و تجهیز مدارس درخواست کمک و مالی داشته‌ایم که دیگر رویمان نمی‌شود به آنها چیزی بگوییم درحالی‌که متولی ساخت و تحویل مدارس نوسازی مدارس استان است.

وی اظهار داشت: تابستان در مدرسه ابتدایی روستای تکه کارکرده‌اند و بدون دروپیکر و جمع نکردن مصالح ساختمانی نیمه‌کاره کار را رها کردند وضعیت مدارس روستای وراینه بحرانی و نامناسب است مدرسه روستای «سیاه دره» بخش خزل مدرسه معلولان نهاوند نیز به همین منوال است، قرار بود مدرسه ابتدایی نوساز را اوایل مهرماه تحویل دهند که هنوز خبری از آن نیست.

فرماندار نهاوند با اشاره به عملکرد ضعیف نوسازی مدارس استان در شهرستان نهاوند گفت: خیرانی که در راستای مدرسه‌سازی فعالیت می‌کنند به‌ هیچ ‌وجه راضی نیستند پول خود را در اختیار نوسازی مدارس قرار دهند آنها ترجیع می‌دهند کار ساخت مدرسه را خودشان انجام دهند.

 گویا قرار است عده‌ای از والدین دانش‌آموزان و اولیا و انجمن‌ها طوماری را در راستای ضعف مدیریت نوسازی مدارس استان و بی‌توجهی آنها به وضعیت سرویس بهداشتی و گرمایشی مدارس تهیه کنند و تحویل استاندار و نماینده مردم نهاوند برای طرح در مجلس دهند. در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی عکس‌های زیادی از وضعیت مدارس نهاوند بین کاربران ردوبدل می‌شود./تسنیم

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما