تازه های سایت

کد مطلب: 28608
14. آذر 1395 - 7:48
شهردار نهاوند از آغاز عملیات اجرایی ساخت یادمان شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند با اعتبار ۲ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان در جمع خبرنگاران از اجرای عملیات طرح یادمان گروه انقلابی شهدای ابوذر در محل میدان ۱۵ خرداد خبر داد و افزود: با توجه به شأن و اعتبار شهدای بزرگ ابوذر در چند ماه گذشته طرح  اجرای المان جدید شهدای ابوذر را در دستور کار خود قرار دادیم و در حال حاضر طرح یاد شده در ستاد یادمان‌های شهدای استانداری همدان تصویب شده است.

وی مساحت میدان مذکور را ۱۵۰۰ مترمربع اعلام کرد و گفت: محل احداث المان شهدای گروه ابوذر در ستاد ساماندهی قبور شهدای فرمانداری به تصویب رسیده است.

شهردار نهاوند برآورد اولیه اعتبار این پروژه را ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و استانی بیان و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح یادمان گروه ابوذر هم‌اکنون به‌صورت امانی و با نظارت واحد عمران شهرداری نهاوند آغاز شده است.

وی بابیان اینکه یادمان توسط کارشناسان با مفهوم تاریخی- اسلامی با موضوع  شهدای گروه انقلابی ابوذر طراحی‌شده و به اجرا درخواهد آمد، تصریح کرد: عملیات اجرایی طرح شامل المان شهدای گروه ابوذر، محوطه‌سازی، فضای سبز، روشنایی و ... است.

یوسفیان بابیان اینکه گروه انقلابی ابوذر ازجمله افتخارات شهرستان نهاوند در انقلاب اسلامی است افزود: یادمان این گروه به‌منظور معرفی شهرستان و با توجه به جایگاه رفیع شهدای گروه ابوذر در تاریخ و فرهنگ مردم ایران و نهاوند لازم است در ورودی اصلی شهرستان نصب شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

تشکر از شهردار دلسوز و فهیم نهاوند مدرن.لطفا تکلیف المان بی معنی میدان علیمرادیان را مشخص کنید و پروژه ها رو خیلی طول ندهید.
آخر نفهمیدیم میدان علیمرادیان باید بنام گروه ابوذر بشه یا میدان دخانیات؟
سلام یادمان شهدای گروه انقلابی ابوذر در میدان 15 خرداد( میدان بار) نصب خواهد شد نه میدان دخانیات یا علیمرادیان.

دیدگاه شما