تازه های سایت

کد مطلب: 28584
12. آذر 1395 - 15:22
امام جمعه نهاوند بابیان اینکه اقدام به تمدید تحریم‌ها از سوی آمریکا عهدشکنی او را ثابت کرده است، گفت: ایران جز حقوق حقه خود چیزی نمی‌خواهد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند ضمن توصیه به تقوای الهی، گفت: انجام واجبات و ترک محرمات یکی از راه‌های نجات انسان است که موجب سعادت دنیوی و اخروی انسان می‌شود.

وی با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، گفت: امام خمینی آمریکا را شیطان بزرگ نامید و آن را غیره قابل‌اعتماد عنوان کرد چراکه در طول تاریخ این مهم را ثابت کرده است.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: امروز «در دوران قبل از مذاکرات» رهبری معظم انقلاب پیش‌بینی این روزها را کردند و به دولتمردان و مسئولین تذکر دادن که این آمریکایی که شما امید به رفع مشکلات و تحریم‌ها با مذاکره دارید قابل‌اعتماد نیست و همواره خلف وعده کرده است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی شاید برای مدتی از مسیر خود منحرف‌شده باشد ولی آمریکای جنایت‌کار و دروغ‌گو بداند همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند «اگر برجام را پاره کنند؛ ما برجام را آتش خواهیم زد» این مهم محقق می‌شود.

امام‌جمعه نهاوند تصریح کرد: ایران در صورت مشاهده نقض برجام بیش از این بنا به گفته رهبر معظم انقلاب به تمهیدات انجام‌شده برای اقدامات متقابل عمل می‌کند.

وی گفت: امروز چهره خبیث آمریکا که همواره عهدشکن بوده است برای جامعه جهانی و برخی که امید به برجام بسته بودند روشن شد و فهمیدند که ایران جز احقاق حقوق حقه خود زیاده‌خواهی نکرده و نخواهد کرد و چیزی هم نمی‌خواهد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما