تازه های سایت

کد مطلب: 28570
11. آذر 1395 - 8:44
فرمانده سپاه نهاوند گفت: تاکنون از محل طرح‌های ایجاد اشتغال در بخش اقتصاد مقاومتی بیش از ۳۰ میلیارد ریال به ۴۰۰ متقاضی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی با اعلام این خبر گفت: یکی از اقدامات ارزشمند سپاه در سال‌های اخیر پرداخت تسهیلات مناسب به متقاضیان تحصیل‌کرده بسیجی در بخش اقتصاد مقاومتی بوده است و نظارت‌های مستمر سپاه بر ایجاد اشتغال و درست اجراشدن اقتصاد مقاومتی در نهاوند سبب ایجاد اشتغال برای چندین جوان و سرپرست خانواده شد.

وی افزود: سال گذشته در راستای ایجاد شغل برای جوانان جویای کار و رفع بخشی از معضل بیکاری شهرستان مبلغ 2 میلیارد و 680 میلیون تومان به 180 نفر پرداخت ‌شده که این تسهیلات اشتغال‌زایی به ‌منظور تقویت اقتصاد مقاومتی در قالب ایجاد شغل‌های کوچک و بزرگ، خانگی و صنعتی به متقاضیان اعطا شده است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 600 نفر برای دریافت تسهیلات تشکیل پرونده داده‌اند ولی متأسفانه میزان کم اعتبارات جوابگوی طرح‌های اقتصاد مقاومتی در نهاوند نیست چرا که در شهرستان نهاوند جا برای کارکرده زیاد است.

وی با اشاره به تعدادی از طرح‌های اشتغال‌زایی در نهاوند بیان کرد: در بخش‌هایی مانند کشاورزی، دامداری و صنایع‌دستی بیشترین آمار متقاضی را داریم که در این راستا پروژه‌های پرورش قارچ، پرورش بلدرچین، پرورش انواع ماکیان و تولید زعفران در نهاوند نمونه‌هایی از اشتغال آفرینی‌های سپاه ناحیه نهاوند برای بسیجیان و افراد جویای کار است.

کریمی با بیان اینکه سپاه به ‌جز بخش اقتصادی در عرصه ورزش برای ساخت سالن به‌ خوبی وارد عمل شده است، عنوان کرد: سپاه در چند سال اخیر با ساخت 9 سالن ورزشی در مناطق مختلف شهری و روستایی نهاوند شامل روستاهایی مانند شعبان، شهر فیروزان، جهان‌آباد، شهرک، دهفول توانسته مساحتی افزون بر 4 هزار و 200 مترمربع را به فضای ورزشی شهرستان اضافه کند.

وی تصریح کرد: برای ساخت سالن ورزشی تاکنون بیش از 13 میلیارد ریال هزینه شده که در مناسبت‌های مختلفی با مشارکت مردم و سپاه به بهره‌برداری رسیده‌اند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: برای کمک به زوج‌های جوان‌ و کم‌بضاعت توسط خیران بسیجی و دیگر اقشار جامعه با کمک کمیته امداد شهرستان نهاوند از ابتدای امسال تاکنون 15 سری جهیزیه به ارزش هر سری 10 میلیون تومان جمع‌آوری و تحویل آنها شده است.

وی افزود: مردم انقلابی و نوع‌دوست نهاوندی جبهه مقاومت در عراق و سوریه را از یاد نبرده‌اند و تاکنون مبلغ 180 میلیون تومان به رزمندگان و مردم محروم در این مناطق جنگی کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما