تازه های سایت

کد مطلب: 28511
7. آذر 1395 - 14:24
فرمانده سپاه نهاوند گفت: یادواره 32 شهید سرافراز روستای زرامین سفلی نهاوند هم‌زمان با 28 صفر سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام برگزار می‌شود.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: برگزاری یادواره شهدا در مناطق مختلف شهرستان نهاوند باعث زنده نگه‌داشتن یاد شهدای سرافراز می‌شود و فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل جوان ترویج می‌دهد.

وی اظهار داشت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی و ایثارگری فرزندان غیور این مرزوبوم است که از همه‌چیز خود گذشتند تا انقلاب اسلامی با مشکل مواجه نشود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در طول سال در مناسبت‌های مختلف یادواره‌های شهدا در شهرستان نهاوند همواره به‌خوبی و با حضور مردم شهیدپرور شهرستان برگزارشده است.

وی گفت: در هفته بسیج هم چندین یادواره شهدا در نقاط مختلف شهری و روستایی برگزار شد و در ایام دهه آخر ماه صفر نیز یادواره‌های دیگری برگزار می‌شود.

کریمی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روستای زرامین سفلی اظهار داشت: این روستای شهیدپرور با تقدیم 32 شهید سرافراز در دوران دفاع مقدس به‌عنوان یکی از مناطق نمونه در این زمینه در کشور شناخته می‌شود.

وی افزود: در زمان جنگ با توجه به جمعیت کم این روستا تقدیم 32 شهید و چندین جانباز و آزاده نشان‌دهنده عمق ایثار و پایبندی مردم این روستا به انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: یادواره شهدای این روستا فردا هم‌زمان با 28 ماه صفر سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) در حسینیه روستای زرامین سفلی با حضور امت شهیدپرور برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این مراسم از ساعت 14 فردا (یک‌شنبه) با سخنرانی دکتر حاجی بابایی نماینده شهر همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی شروع خواهد شد.

کریمی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در مناطق دیگر نهاوند گفت: یادواره شهدای گران‌قدر روستای بابارستم نیز فردا از ساعت 13 در مسجد این روستا برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: هم‌چنین فردا شب یادواره شهدای روستای دره ابراهیم در جوار مرقد مطهر امامزاده ابراهیم (ع) این روستا برگزار می‌شود و در روز آخر ماه صفر هم‌زمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) یادواره شهدای روستای وشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما