تازه های سایت

کد مطلب: 28509
7. آذر 1395 - 8:39
فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد
کشف محموله 500 میلیون ریالی گوشی قاچاق در نهاوند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از توقیف یک محموله 500 میلیون ریالی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی با اعلام این خبر گفت: روز گذشته ماموران کلانتری 12 شهرستان نهاوند در پی اقدامات اطلاعاتی در راستای اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق، از عبور یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق به سمت نهاوند مطلع شده و بلافاصله در محل مورد نظر حاضر شدند.

وی تصریح کرد: ماموران به محض مشاهده خودروی مربوطه آن را متوقف کردند و در بازرسی به عمل آمده از آن موفق به کشف محموله کالای قاچاق شامل انواع گوشی خارجی به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این راستا تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: برخورد با کالای قاچاق یکی از برنامه‎های اصلی پلیس در راستای تأمین امنیت اقتصادی جامعه به شمار می‎رود.

وی با بیان اینکه برخورد با کالای قاچاق زمینه را برای تقویت تولید داخل مهیا می‏‌کند، گفت: با تلاش‎های نیروی انتظامی عرصه برای فعالیت قاچاقچیان در نهاوند تنگ شده است.

ملکی از اجرای طرح‎های مختلف انتظامی در راستای مقابله با قاچاق کالا در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این طرح‎ها به تناسب شرایط در مکان‎های مختلف شهرستان به اجرا درمی‎آید.

وی برخورد با کالای قاچاق را یکی از اقدامات مجموعه انتظامی در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: پلیس با تمام توان به منظور تحقق این مهم اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

 فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند یکی از بسترهای موفقیت در این عرصه را همیاری و همراهی مردم عنوان کرد و با بیان اینکه بدون حضور و مشارکت مردمی کارها سامان نخواهد گرفت، خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما