تازه های سایت

کد مطلب: 28488
5. آذر 1395 - 12:45
فرمانده سپاه استان همدان گفت: دشمنی آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی تمام‌شدنی نیست و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت، بسیج بااقتدار و قوت در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار غلامعلی ابوحمزه در تجمع 3 هزارنفری بسیجیان مدافع حرم شهرستان نهاوند که به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین در مصلا این شهرستان برگزار شد، گفت: در طول دوران مختلف تاریخی آمریکایی‌ها خیانت‌های زیادی در جهان مرتکب شدند و به هر جا رفتند به‌غیراز قتل و غارت و کشتار چیزی برای مردم آن سرزمین به‌جای نگذاشتند.

وی اظهار داشت: نقشه‌های آمریکایی در جهان در قالب 5 محور شامل وضعیت داخلی آن‌ها، حرکات آن‌ها در سال‌های اخیر، تحرکات آن‌ها در خاورمیانه، اقداماتی که قبل از انقلاب در ایران انجام دادند و محور پنجم نیز اقدامات و حرکت آمریکایی‌ها در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه استان همدان با اشاره به جنایت‌های آمریکایی‌ها که در قالب این محورها شکل‌گرفته است، افزود: بررسی این محورها و سیاست‌هایی که آن‌ها در قبال کشورهای مختلف داشته‌اند به سؤالات زیادی در مورد علت مبارزه با آمریکا و حمایت از محور مقاومت و خیلی از سؤالات دیگر پاسخ می‌دهد.

ابوحمزه گفت: بین روسای جمهور آمریکا فرقی وجود ندارد چون محور تصمیم سازی و تصمیم‌گیری در این کشور صهیونیست‌ها هستند و هر آنچه آن‌ها تصمیم بگیرند مسئولان آن‌ها باید اجرا کنند.

وی اظهار داشت: صهیونیست‌ها هستند که مشخص می‌کنند روسای جمهور امریکا چه راهبرد و تصمیمی را برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران اتخاذ کنند که نمونه این مورد را در مذاکرات هسته‌ای مشاهده کردید که بعد از هر در مذاکره مقامات آمریکایی به دیدار مسئولان رژیم صهیونیستی می‌رفتند.

 

1055353

 

فرمانده سپاه استان همدان افزود: روسای جمهور امریکا عامل و مجری دستورات صهیونیست‌ها هستند چون بنا به دلایل زیادی قدرت تجاری و اقتصادی و سیاسی آن‌ها در آمریکا بسیار زیاد است، بنابراین محور برنامه‌ریزی سیاست‌های خارجی آمریکایی‌ها صهیونیست‌ها هستند.

وی بیان داشت: دشمنی آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی تمام نشدنی است و امروز آن‌ها به خاطر منافع خود به منطقه خاورمیانه چشم دوخته‌اند چون هم ازنظر انرژی برایشان این منطقه مهم است و هم درصدد تأمین امنیت رژیم صهیونیستی هستند.

ابوحمزه با اشاره به ایجاد گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه توسط آمریکایی‌ها گفت: جنگ‌های عراق، سوریه، یمن و بحرین همه توسط آمریکایی‌ها اتفاق افتاده و آن‌ها باهدف تجزیه و تسلط بر کشورهای اسلامی در این میدان واردشده‌اند.

وی عنوان کرد: در قبل از پیروزی انقلاب، آمریکایی‌ها هم سیاست و هم اقتصاد و فرهنگ ملت ایران را در اختیار داشتند و همه کشور کاملا در اختیار آن‌ها بود و ثروت‌های مردم ایران را غارت می‌کردند و منافع این وضعیت به رژیم صهیونیستی می‌رسید.

 

1055351

 

فرمانده سپاه استان همدان اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها این پایگاه مهم را از دست دادند و بنابراین از هر راهی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره بردند.

وی گفت: به لطف خدا و با هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز انقلاب سلامی در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد و بسیجیان در همه عرصه‌ها راه انقلاب اسلامی را به‌خوبی ادامه می‌دهند.

ابوحمزه افزود: امروز بسیج به پشتوانه مردم ایران اسلامی بااقتدار و قوت در مقابل استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا ایستاده است و در زمینه‌های مختلف به توفیقات چشمگیری رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز راه‌حل مشکلات کشور اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب است؛ چون با اجرای این سیاست‌ها بسیاری از مشکلات معیشتی و اشتغال مرتفع می‌شود و تولید رونق پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی بر عهده مسئولان دولتی است و مجلس نیز در این زمینه وظیفه قانون‌گذاری دارد چون تنها راه علاج مشکلات اقتصادی اجرای این سیاست‌ها است.

وی عنوان کرد: مسئولان در هر رده‌ای باید برای حل مشکلات مردم اهتمام و جدیت داشته باشند و باکار و تلاش جهادی مشکلات جوانان را حل کنند و در سطوح مختلف مدیریتی باید به مردم پاسخگو باشند.

ابوحمزه در پایان گفت: اگر همه مسئولان درراه اجرای اقتصاد مقاومتی که توجه به درون دارد؛ تلاش کنند و با مدیریت جهادی به عرصه بیایند مشکلات معیشتی، ازدواج و اشتغال جوانان حل خواهد شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما