تازه های سایت

کد مطلب: 28486
5. آذر 1395 - 8:14
مسئول فوریت‌های پزشکی نهاوند از سقوط یک دستگاه پژو ۴۰۵ در دره‌های محور نهاوند -آورزمان خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، احمد کیانی با اعلام این خبر گفت: متأسفانه ساعت۲۱ و ۳۵ دقیقه شامگاه پنجشنبه یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ به علت خستگی و خواب‌آلودگی راننده و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در محور نهاوند آور زمان دچار سانحه شد.

وی بابیان اینکه این خودرو در کیلومتر ۳ جاده نهاوند-آورزمان به داخل دره سقوط کرده است، گفت: که متأسفانه در این حادثه یک نفر کشته و یک نفر دیگر مجروح شد.

حمزه طائفی فرمانده پلیس‌راه نهاوند نیز با تأکید بر آمادگی صددرصدی پلیس‌راه برای کنترل ترافیک در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان به رانندگان توصیه کرد: داشتن زنجیر چرخ، سالم بودن برف‌پاک‌کن‌ها و پر بودن باک بنزین خودرو اطمینان حاصل کرده و پس از رفع خستگی و استراحت کافی اقدام به رانندگی در فصول سرما باید بیش‌ازپیش موردتوجه باشد.

وی با اشاره به استقرار نیروهای پلیس‌راه شهرستان در نقاط حادثه‌خیز به‌منظور کنترل ترافیک و حفظ جان رانندگان و مسافران گفت: در صورت بروز بارندگی پلیس‌راه، راهداری شهرستان، هلال‌احمر و اورژانس آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران رادارند.

دیدگاه شما