تازه های سایت

کد مطلب: 28453
2. آذر 1395 - 15:46
دبیر برگزاری اجلاس نماز در نهاوند گفت: 93 مقاله با موضوع نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی برای اجلاس نماز به دبیرخانه این همایش ارسال‌شده است.

حجت‌الاسلام محسن هنرور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: باوجوداینکه زمان کمی برای اعلام ارسال آثار برای اجلاس نماز در شهرستان نهاوند داشتیم ولی استقبال خوبی از این موضوع به عمل آمد.

وی اظهار داشت: تاکنون 93 مقاله برای دبیرخانه این اجلاس ارسال‌شده است که پس از داوری و مطالعه این آثار به نفرات برتر هدایایی تقدیم می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز نهاوند افزود: با فراخوانی هم که در مدارس انجام شد بیش از 70 نشا توسط دانش آموزان برای این اجلاس ارسال شد که در نوع خود بسیار خوب است.

وی گفت: اجلاس یک‌روزه نماز با موضوع آثار نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی روز پنج‌شنبه 4 آذرماه در سالن همایش‌های مصلا شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

هنرور عنوان کرد: کمیته فرهنگی و هیئت‌داوران جهت بررسی مقالات تشکیل‌شده و با دقت مقالات بررسی و داوری خواهند شد.

دبیر اجلاس نماز در نهاوند اظهار داشت: حجت‌الاسلام احد آزادیخواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده شهرستان ملایر در مجلس از مدعوین اجلاس خواهند بود.

وی افزود: در پایان اجلاس به سه روحانی، سه مدرسه و سه ادارهٔ فعال در امر نماز هدایای اهدا می‌شود.

هنرور در پایان گفت: پس داوری هیئت‌داوران و قرائت مقاله‌های انتخاب‌شده به سه مقاله برگزیده جوایز و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما