تازه های سایت

کد مطلب: 28415
2. آذر 1395 - 8:38
به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج جمعی از کارکنان سپاه و بسیجیان شهرستان نهاوند با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هم‌زمان با هفته بسیج، بسیجیان پایگاه‌های بسیج شهرستان نهاوند به همراه مسئولان این شهرستان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی دیدار کردند.

در این دیدار که فرماندار نهاوند نیز حضور داشت، حجت‌الاسلام مغیثی گفت: بسیج به برکت تدبیر و دوراندیشی امام خمینی (ره) امروز به نیرویی کارآمد و امیدآفرین تبدیل‌شده که باعث وحشت دشمنان شده است.

وی اظهار داشت: بسیجیان دارای ویژگی‌هایی خاصی هستند که انقلاب اسلامی به این خصوصیات نیاز دارد چون در هرجایی باروحیه بسیجی وارد شدیم موفق شده‌ایم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: بسیجیان همواره گوش‌به‌فرمان ولایت هستند و درراه آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) باکسی تعارف ندارند و همواره درراه انقلاب اسلامی آماده جان‌فشانی هستند.

وی گفت: به برکت حضور بسیجیان در همه عرصه‌ها و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و پیشرفت قرار دارد و در منطقه پرالتهاب کنونی دارای بالاترین امنیت است.

سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند نیز در این دیدار گفت: بسیجیان امروز با لبیک گفتن به‌فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره آماده هستند و روزبه‌روز بر این آمادگی خود می‌افزایند.

وی اظهار داشت: امسال در شهرستان نهاوند برنامه‌های بسیار خوب فرهنگی، مذهبی و ورزشی خوبی تدارک دیده‌شده است.

کریمی افزود: بیش از 160 عنوان برنامه برای این هفته تدارک دیده‌شده است که در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین برنامه این هفته تجمع 3 هزارنفری بسیجیان نهاوند در روز 5 آذر با حضور بسیجیان در مصلا نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: یکی از عرصه‌هایی که سپاه به آن ورود کرده است تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب است به همین منظور بیش از 3 میلیارد تومان به 390 نفر از بسیجیان تسهیلات اقتصاد مقاومتی اعطاشده است و برای آن‌ها ایجاد اشتغال شده است.

وی در پایان به بخشی از برنامه‌های اجرایی این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و بسیجیان، غبارروبی گلزار شهدا، بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، ویزیت رایگان در مناطق محروم، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و چندین عنوان برنامه دیگر از برنامه‌هایی است که در طول هفته بسیج اجرا می‌شود.

 

1049910

1049908

1049905

1049909

1049906

1049904

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما