تازه های سایت

کد مطلب: 28355
27. آبان 1395 - 7:49
مدیر سازمان مردم نهاد پاکسازی طبیعت نهاوند:
گروه ۲۵۰۰ نفری پاکسازان طبیعت به کمک زائران اربعین می‎‌آیند
مدیر سازمان مردم نهاد پاکسازی طبیعت و محیط زیست از آشغال و زباله گفت: در ایام اربعین گروه ۲۵۰۰ نفری حامیان محیط زیست و طبیعت به پاکسازی اطراف موکب‌ها و جاده‌های مسیر تردد زوار در نهاوند و فیروزان می‌پردازند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدرضا شهبازی با اعلام این خبر گفت: گروه 2500 نفری پاکسازان محیط زیست و طبیعت از آشغال و زباله که چندین سال است به مجموعه‌ای خیریه برای کمک به افراد سرطانی و حامی بیماران خاص تبدیل شده، قرار است در ایام اربعین به کمک زائران حسینی بیاید.

وی گفت: با توجه به پذیرایی دو موکب شهر فیروزان و نهاوند از این زائران و مسافرانی که در مسیر نهاوند به عتبات عالیات تردد می‌کنند برای حفظ محیط زیست و طبیعت و همچنین سلامت مردم و زائران گروه 2500 نفری پاکسازان محیط زیست و طبیعت نهاوند تمامی مسیر را از زباله و آشغال پاکسازی می‌کند.

مدیر سازمان مردم نهاد پاکسازی طبیعت و محیط زیست از آشغال و زباله افزود: چند سال پیش در شهرستان نهاوند گروهی با عنوان پاکسازان طبیعت و محیط زیست شروع به کار کرد که این گروه در سال‌های اخیر به جزء انجام کارهای پاکسازی طبیعت شهر و روستاهای نهاوند از آشغال و زباله با فروش غذا و گل‌های تزیئنی به کمک افراد نیازمند و بیماران سرطانی شتافت که مورد استقبال خیران قرار گرفت.

وی بیان کرد: این گروه در بیشتر فعالیت‌های عمومی شهرستان مانند درختکاری پاکسازی سراب و کوه و جنگل‌های نهاوند از زباله و پاکسازی اطراف و حاشیه شهرستان فعالیت چشمگیری دارد و در اربعین نیز به کمک زائران می‌آید.

شهبازی عنوان کرد: در این گروه خانوادگی و دوستانه که از تمام اقشار جامعه حضور دارند بدون گروه‌بندی سیاسی با یک فراخوان کوه جنگل و شهر و روستاها و محیط زیست را پاکیزه می‌کنند.

وی اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور به منظور کمک به شهرداری و دهیاری‌ها و گسترش فضای سبز مجمع خیرین پارک‌ساز در نهاوند را پس از اخذ مجوزهای لازم تشکیل دادیم.

مدیر سازمان مردم نهاد پاکسازی طبیعت و محیط زیست از آشغال و زباله گفت: این سازمان در حال حاضر بیش از2500 نفر عضو دارد که به صورت عمومی با تمامی اعضای خود در کارهای بازسازی طبیعت و فرهنگی شرکت می‌کند که نمونه آن کاشت چند هزار اصله نهال به طول بیش از 4 کیلومتر در بلوار خلیج فارس نهاوند در ظرف یک ساعت بود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما