تازه های سایت

کد مطلب: 28341
26. آبان 1395 - 15:40
رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: اتوبوس زائران کشور آذربایجان که قصد عبور از شهرستان نهاوند را داشت و دچار نقص فنی شده بود با کمک امدادگران در مسجد کارخانه آرد اسکان داده شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: اتوبوس حامل 42 زائر از کشور آذربایجان به‌قصد حضور در راهپیمایی اربعین شب گذشته در نهاوند دچار نقص فنی شد.

وی اظهار داشت: در پی گزارش پاسگاه انتظامی روستای دهفول مبنی بر نقص فنی اتوبوس زائران کربلا که از کشور آذربایجان بودند سریعاً اکیپی از امدادگران پایگاه امداد جاده‌ای شهر فیروزان به محل اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: با توجه به نزدیکی این حادثه با کارخانه آرد نهاوند و با هماهنگی‌هایی که با مدیریت این کارخانه انجام شد این زائران در مسجد امام حسین (ع) کارخانه آرد نهاوند اسکان داده شدند.

وی اظهار داشت: پس از اسکان آن‌ها، توسط پرسنل هلال‌احمر خدمات امدادی به آن‌ها ارائه شد و به ۲۱ مسافر این اتوبوس خدمت‌رسانی از قبیل کنترل فشارخون، تعویض پانسمان و باندپیچی و آتل برخی از زائران انجام شد.

شهبازی افزود: خدمات امدادی مانند تعویض پانسمان و باندپیچی به علت جراحاتی بود که این مسافران از قبل داشتند و امدادگران فقط این پانسمان‌ها را تعویض کردند چون این اتوبوس در نهاوند فقط دچار نقص فنی شده بود و نمی‌توانست حرکت کند و خوشبختانه حادثه تصادف یا واژگونی برای آن‌ها در نهاوند رخ نداده بود.

وی با تشکر از کمک و مساعدت مدیریت کارخانه آرد نهاوند گفت: عوامل کارخانه آرد نهاوند به‌خوبی از این زائران کربلا پذیرایی کردند و مهمان‌نوازی مردم نهاوند را نشان دادند.

 رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند عنوان کرد: این زائران با روشن شدن هوا و با برطرف شدن نقص فنی اتوبوس و سپس با پذیرایی و صرف صبحانه و نهار که توسط مدیریت کارخانه آرد فراهم‌شده بود، به مسیرشان به سمت مرز مهران ادامه دادند.

 

1044403

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما