تازه های سایت

کد مطلب: 28316
23. آبان 1395 - 8:31
معاون اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند از اعزام ۱۴ دستگاه مینی‌بوس و اتوبوس از نهاوند به مرز مهران خبر داد و گفت: نهاوند در زمینه حمل‌ونقل زائران در ایام اربعین مشکلی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، وحید صفدری بابیان اینکه طرح اربعین از ۲۵ آبان ماه تا ۵ آذرماه سال جاری اجرا خواهد شد، گفت: طی جلسات برگزار شده با توجه به کوهستانی و سردسیر بودن منطقه غرب کشور بر همراه داشتن زنجیر چرخ و لوازم موردنیاز از سوی رانندگان تاکید شده است.

وی گفت: در ایام اربعین سال جاری نظارت‌های سرزده از سیستم فنی ناوگان حمل‌ونقل شهرستان انجام می‌شود.

معاون اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند ادامه داد: در این ایام با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته ارائه هرگونه سرویس دربستی و همچنین پیش‌فروش بلیت‌ها از سوی شرکت‌های مسافربری ممنوع بوده و در صورت مشاهده با شرکت‌ها برخورد می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در اربعین سال گذشته ۵۸ دستگاه اتوبوس و ۴۸ دستگاه مینی‌بوس در محور نهاوند به سمت مرز مهران فعالیت داشتند، گفت: امسال با توجه به اینکه هنوز طرح اربعین آغاز نشده اما ۱۱ دستگاه مینی‌بوس و ۲ دستگاه اتوبوس به زائران اربعین حسینی در شهرستان خدمات‌دهی دارند.

صفدری بابیان اینکه ناوگان حمل‌ونقل شهرستان نهاوند دارای بهترین اتوبوس‌ها است، گفت: طی سال جاری ۶ دستگاه اتوبوس مدل ۹۵ به ناوگان شهرستان اضافه‌شده است.

وی بابیان اینکه شهرستان نهاوند هیچ‌گونه مشکلی در خصوص حمل‌ونقل زائران در مسیرهای رفت‌وبرگشت از مهران ندارد، عنوان کرد: خوشبختانه سال گذشته پایانه شهرستان نهاوند تعطیل نشد و علاوه بر خدمات‌رسانی به زائران اربعین به مسافرین نقاط مختلف کشور نیز  خدمات ارائه کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما