تازه های سایت

کد مطلب: 28212
17. آبان 1395 - 10:20
فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه موکب‌های فرعی شهرستان نهاوند باید زیر نظر ۲ موکب اصلی فعالیت کنند، گفت: باید نذورات مردمی از طریق هیئت‌ها و مساجد و افراد معتبر جمع‌آوری شود.
به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در سومین جلسه ستاد اربعین شهرستان نهاوند گفت: اهداف ستاد اربعین گسترده‌تر از خدمات سفر است اما آنچه در کمیته‌های ستاد خدمات سفر مطالبه می‌شود در این ستاد نیز مورد مطالبه است.

وی بابیان اینکه طی مدت مسافرت زائران اربعین از اصناف گرفته تا بیمارستان‌ها باید بازرسی و خدمات‌رسانی شبانه‌روزی را در دستور کار قرار دهند، گفت: در شهرستان نهاوند علاوه بر اقدامات و خدمات عوامل بهداشت و درمان و هلال‌احمر، ۳ داروخانه شبانه‌روزی برای رفاه حال مسافر فعال است.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه زائرین خود به فکر نان و خوراک خود هستند، تأکید کرد: آنچه برای ما مهم است حفظ جان زائرین است.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز موجود در محورهای مواصلاتی شهری و برون‌شهری نهاوند و ضرورت رفع نقص فنی برخی محورهای درون‌شهری همچون بلوار خلیج‌فارس گفت: اصلاح این محور در حال حاضر ممکن نیست اما شهرداری باید نسبت به نصب علائم هشداری اقدام کند.

وی افزود: خوشبختانه شهرداری طی چند روز اخیر پارک کوثر را به‌صورت ویژه ساماندهی کرده که جای تقدیر دارد.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه باید نذورات از طریق هیئت‌ها و مساجد و افراد معتبر جمع‌آوری شود، گفت: در کمیته‌های امنیتی و سلامت بر سلامت مواد غذایی که در موکب‌ها توزیع می‌شود باید دقت ویژه داشت.

حمیدوند با اشاره به اینکه این همکاری در مسیر بازگشت زائران نیز باید تداوم داشته باشد، اظهار داشت: بخش مهم‌تر که باید مورد توجه باشد بازگشت زائران است چراکه علاوه بر خستگی سفر خستگی رانندگی بر آن‌ها متحمل شده و هرلحظه با کوچک‌ترین بی‌احتیاطی احتمال وقوع حوادث ناگوار وجود دارد.

وی در رابطه با ساماندهی باقی‌مانده محور نهاوند-فیروزان، گفت: با تصمیمیم گیری مسئولین شهرستانی و استانی و با توجه به اهمیت این محور از اعتبارات شهرستانی مبلغی برای ساماندهی آن در نظر گرفته شده که امیدواریم مسئولین کشوری با توجه به این اقدام و با توجه به اینکه پروژه ملی است آن را تأمین اعتبار کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما