تازه های سایت

کد مطلب: 28193
16. آبان 1395 - 8:14
کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان همدان رأی خود را درباره بازی جنجالی تیم‌های فوتبال ملی پوشان نهاوند و ذوالفقار تویسرکان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بازی تیم‌های فوتبال ملی پوشان نهاوند و ذوالفقار تویسرکان از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال استان همدان در حالی نیمه‌تمام ماند که بازی به علت درگیری با جنجال همراه شد.

کمیته انضباطی هیئت استان همدان با توجه به گزارش داور و ناظر مسابقه و اعلام نتیجه از طرف کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان، نتیجه بازی دو تیم ذوالفقار تویسرکان و ملی پوشان نهاوند از هفته شانزدهم لیگ برتر استان را سه بر صفر به نفع تیم ذوالفقار تویسرکان اعلام کرد

بنا بر اعلام این هیئت، تنبیهات انضباطی از طرف کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان ابلاغ می‌گردد.

تیم ملی پوشان نهاوند که تا چند هفته قبل در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر استان همدان قرار داشت هم‌اکنون از 16 بازی خود صاحب 29 امتیاز و در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال استان همدان با عنوان جام شهدای مدافع حرم با شرکت 10 تیم برگزار می‌شود.

همچنین در رأی دیگری در مورد بازی تیم گرین کشاورز دیگر تیم نهاوندی در لیگ دسته یک استان همدان با تیم وحدت ملایر، رأی کمیته انضباطی به نفع تیم نهاوندی اعلام شد.

بر این اساس با توجه به گزارش داور و ناظر مسابقه، رأی کمیته انضباطی استان همدان اعلام شد و نتیجه بازی دو تیم وحدت ملایر و گرین کشاورز نهاوند از هفته ششم لیگ دسته یک استان را سه بر صفر به نفع تیم گرین کشاورز نهاوند اعلام کرد و بر اساس این رأی تنبیهات انضباطی از طرف کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان ابلاغ خواهد شد.

تیم گرین کشاورز نهاوند در پایان هفته 6 لیگ دسته یک استان همدان با 16 امتیاز در جایگاه نخست این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

چرا؟ نه نهاوندی ها میخوان قهرمان بشن.
حق فوتبال نهاوند رو خوردند.اون از گرین فصل قبل اینم ازملی پوشان این فصل.حق ذوب و فلزات بهار نبود به لیگ سه کشور بره.

دیدگاه شما