تازه های سایت

کد مطلب: 28139
13. آبان 1395 - 12:35
امام‌جمعه نهاوند گفت: پیام راهپیمایی روز 13 آبان استکبارستیزی و مقابله به توطئه‌های آمریکا است و جوانان انقلابی ایران اسلامی این پیام را به گوش جهانیان رساندند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان که با حضور پرشور جوانان انقلابی شهرستان نهاوند برگزار شد گفت: دنیای استکبار و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از هر نقشه‌ای برای ضربه زدن به این انقلاب مردمی استفاده کرده است.

وی اظهار داشت: به لطف خداوند و با هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری و به پشتیبانی ملت عزیز ایران اسلامی، نقشه‌های دشمنان استکباری ملت ایران تاکنون نقش بر آب‌شده است. ولی آن‌ها هیچ‌وقت دست از توطئه برنمی‌دارند چون با اصل انقلاب مشکل‌دارند.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه امروز وظیفه ما در قبال مقاومت در برابر دشمنان بسیار مهم است افزود: استکبار جهانی امروز دانش آموزان و نسل جوان ما را مورد هدف و تهاجم قرار داده است که در این راه باید با حفظ روحیه انقلابی گری به مقابله با آن‌ها بپردازیم.

وی بیان داشت: 13 آبان 57 که امام خمینی (ره) از آن به‌عنوان انقلاب دوم یادکردند؛ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و حضور پرشور جوانان مومن در سرتاسر کشور در راهپیمایی امروز نشان می‌دهد که ملت ایران اسلامی همچنان روحیه استکبارستیزی خود ر حفظ کرده است.

مغیثی گفت: امروز وظیفه جوانان انقلابی و نسل آینده‌ساز انقلاب اسلامی توجه به فراگیری علوم مختلف و پیشرفت در همه زمینه‌های مختلف است تا مسیر پیشرفت انقلاب روند سریع‌تری به خود بگیرد.

وی با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر انقلاب با جوانان و دانش آموزان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار به نکات بسیار مهمی در مورد دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان انقلاب بیان فرمودند و به نقشه‌های دشمنان استکباری بر ضد جوانان این مرزوبوم اشاره کردند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: انقلابی ماندن و انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است چون جوانی که انقلابی باشد بر اساس اصول انقلاب دارای روحیه‌ای استکبارستیز است و آینده انقلاب را بیمه می‌کند.

وی گفت: امروز دانش آموزان و جوانان متدین ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های بسیار بزرگی داشته‌اند و شما دانش آموزان نباید بگذارید که روند این پیشرفت‌ها کند شود بلکه باید با تلاش و توکل بر خدا آن را شتاب ببخشید.

مغیثی بابیان رویدادهای اتفاق افتاده در روز 13 آبان اظهار داشت: این روز به سه دلیل مهم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58، دستگیری و تبعید حضرت امام در سال 43 و شهادت جمعی از دانش آموزان در سال 57 از روزهای مهم تاریخ انقلاب است که باید گرامی داشته شود.

وی عنوان کرد: جوان متدین و انقلابی ایران اسلامی و شهرستان نهاوند با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز 13 آبان بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان کردند و از جنایات استکبار جهانی اعلام انزجار کردند.

امام‌جمعه نهاوند گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی هیچ‌گاه دست از نیرنگ و خدعه برنمی‌دارند و امروز می‌خواهند با به راه انداختن جنگ نرم جوانان ما را از راه دین و انقلاب منحرف کنند که در این راه هم جوانان و هم مسئولان باید آگاه باشند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما