به گزارش پایگاه خبری گرو، امیر رضا یوسفیان در آئین افتتاحيه این سامانه گفت: شهرداري نهاوند به منظور ارائه خدمات مطلوبتر در جهت جلب اعتماد و مشارکتپذیری شهروندان نهاوندي، اقدام به راهاندازی این سامانه کرد.
وی خاطرنشان كرد: با پيگيريهاي به عمل آمده توسط روابط عمومی اين شهرداري، سامانه دريافت پيامهاي مردمي 137 با هدف دریافت دیدگاهها و نقطهنظرات شهروندان درباره مدیریت شهری و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با پرسنل شهرداری راهاندازي شد.
وی با بيان اينكه هماكنون شهروندان ميتوانند با تماس با شماره تلفن 137 به بيان مشكلات و ارائه ديدگاههايشان درباره مسائل شهري بپردازند، افزود: اين سامانه با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و هدایت رفع مشکلات و معضلات شهری و مدیریت غیرمستقیم مردم بر شهر و دریافت دیدگاهها و نقطهنظرات شهروندان درباره مدیریت شهری با رویکرد خدماترسانی مطلوبتر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با شهرداری راهاندازی شد.
یوسفیان با اشاره به اينكه 137 جایگزین مراجعات حضوری شهروندان به مبادی اجرایی است، گفت: پیامهای مردمی در این سامانه تحلیل میشود و در تصمیمگیری و برنامهریزی مدیريت شهری برای بهتر شدن خدمات به شهروندان مورد نیاز استفاده قرار میگیرد.
انتهای پیام/
دیدگاهها