تازه های سایت

کد مطلب: 28103
11. آبان 1395 - 8:50
جانشین سپاه نهاوند خبر داد
امام‌جمعه نهاوند سخنران مراسم روز 13 آبان
جانشین سپاه نهاوند گفت: مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هم‌زمان با سراسر کشور روز پنج‌شنبه در نهاوند با سخنرانی امام‌جمعه این شهر برگزار می‌شود.

حمید پورمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: روز 13 آبان به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همواره یادآور مبارزات دانش آموزان و ملت ایران اسلامی برعلیه ظلم و استکبار است.

وی اظهار داشت: امسال نیز دانش آموزان انقلابی کشورمان بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت می‌کنند و از جنایات استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکایی جنایتکار اعلام انزجار می‌کنند.

جانشین سپاه نهاوند افزود: جلسه پشتیبانی و برنامه‌ریزی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در محل سپاه نهاوند در حضور امام‌جمعه وادارات تشکیل شد که متأسفانه هیچ‌یک از بخشداران حضور نداشتند که جای سؤال دارد.

وی بیان داشت: مراسم روز 13 آبان امسال نیز باشکوه فراوان و با حضور دانش آموزان و مردم متدین شهرستان نهاوند روز پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

پور مهدی گفت: این مراسم روز پنج‌شنبه و از ساعت 10 صبح از روبروی مسجد شهید حیدری (مسجد جوانان) به سمت میدان امام خمینی (ره) شروع می‌شود.

وی بیان داشت: در میدان امام خمینی (ره) حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی امام‌جمعه بزرگوار نهاوند برای مردم سخنرانی خواهد کرد.

جانشین سپاه نهاوند اظهار داشت: مراسم 13 آبان امسال در راستای اعلام بیداری و بصیرت و انزجار در مقابل جنایات امریکا و اسرائیل و انگلیس و نوکر منطقه‌ای آن‌ها آل سعود برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: با توجه به انجام رزمایش بیت‌المقدس در روزهای 13 و 14 آبان راهپیمایی امسال با حضور گردان‌های بیت‌المقدس بسیج در کنار اقشار مختلف مردم و دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما