تازه های سایت

کد مطلب: 28100
11. آبان 1395 - 8:22
رئیس اداره تعاون روستایی نهاوند:
سوخت مورد نیاز روستاهای نهاوند در فصل سرما تأمین شد
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان نهاوند گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و نیاز روستاییان نهاوند به سوخت، ۹ میلیون لیتر نفت سفید و نفت گاز طبق تهیه و تأمین شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، منوچهر ترکمان با اعلام این خبر گفت: در شهرستان نهاوند 70 روستا در فصل سرما نیاز به نفت سفید دارند که برای دسترسی آسان به سوخت،  75 جایگاه فروش نفت سفید در شهرستان ساماندهی شده است و هیچ روستایی در بحث دسترسی یا تهیه نفت در زمستان امسال مشکل نخواهد داشت.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و نیاز روستاییان به سوخت در این فصل، 9 میلیون لیتر نفت سفید و نفت گاز طبق درخواست به شرکت نفت نهاوند تهیه و تأمین شده است و در فصل سرما روستاییان هیچ  مشکلی برای تهیه سوخت ندارند.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان نهاوند بیان کرد: سال  گذشته 10 میلیون  لیتر نفت گاز و نفت سفید خریداری شد که با توجه به اینکه شمار زیادی از روستاهای نهاوند از نعمت گاز برخوردار شده‌اند امسال این رقم  به 9 میلیون لیتر کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: 85 جایگاه نفت گاز (گازوییل) نیز در روستاها ساماندهی و تجهیز شده است که در این راستا نیز مشکلی وجود ندارد.

ترکمان با بیان اینکه فروشندگان سوخت نمی‌توانند وجه سوخت خریداری شده را به شرکت نفت به صورت نقدی و یکجا بپردازند، گفت: بر این اساس لازم است فروش تضمینی سوخت از طرف شرکت نفت به فروشندگان سوخت در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما