تازه های سایت

کد مطلب: 28083
10. آبان 1395 - 7:45
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهر نهاوند و شهرهای برزول، گیان و فیروزان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان امسال بیعت مجددی با مقام معظم رهبری و آرمان‌های بزرگ امام خمینی(ره) خواهند داشت.

وی عنوان کرد: کشور ما به برکت انقلاب اسلامی و با رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری به کشوری عزتمند و بااقتدار در دنیا تبدیل‌شده که این اقتدار مرهون مقاومت جانانه مردم در مقابل استکبار جهانی است.

محبی عنوان کرد: روز 13 آبان به‌عنوان یک روز ملی مبارزه با استکبار ثبت‌شده که علت آن سه رویداد مهم دستگیری و تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال 43، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) است.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار مربوط به یک‌زمان مشخص نیست و تا زمان زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دشمن استکباری که از همه ترفندها برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرده است، سعی دارد با تهاجم فرهنگی خود جوانان ما را نسبت به اهداف و آرمان‌های انقلاب بی‌تفاوت کند و با ایجاد خلل در باورها و عقاید اهداف شوم خود را در کشور پیاده کند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما