تازه های سایت

کد مطلب: 28065
9. آبان 1395 - 9:36
جانشین سپاه نهاوند گفت: باهدف بالا بردن توان رزمی بسیجیان، رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان نهاوند هم‌زمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار می‌شود.

حمید پور مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان نهاوند هم‌زمان با روز 13 آبان در شهرستان نهاوند آغاز می‌شود و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این رزمایش بالا بردن توان رزمی بسیجیان، حفظ و انسجام گردان‌ها و نشان دادن قدرت دفاعی بسیجیان از میهن اسلامی است.

جانشین سپاه ناحیه نهاوند افزود: در این رزمایش بار دیگر بسیجیان نشان خواهند داد که درراه پاسداری از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مصمم و آماده هستند و در همه شرایط آمادگی خود را حفظ می‌کنند.

پور مهدی اظهار داشت: در این رزمایش دوروزه 6 گردان از گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان نهاوند در دو مرحلهٔ تئوری و عملی آموزش‌های لازم را خواهند دید.

وی گفت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان نهاوند صبح روز پنجشنبه 13 آبان که مصادف با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است با حضور بسیجیان این گردان‌ها در راهپیمایی روز 13 آبان شروع می‌شود.

جانشین سپاه نهاوند افزود: پس از راهپیمایی و با استقرار گردان‌ها در پادگان قدس نهاوند در روز جمعه 14 آبان مرحله تئوری و سپس عملی رزمایش برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در بخش تئوری، بسیجیان مرور و بازخوانی تاکتیک‌های دفاع از کوی و برزن و سایر آموزش‌های امدادی و عملیاتی را فرا می گیرند.

 پور مهدی گفت: مرحله عملی رزمایش همراه با عملیات تأخیری و ضد هلی برن، رزم شبانه شامل عملیات کمین و ضد کمین وامداد و نجات برگزار می‌شود.

وی افزود: صبح جمعه نیز با حضور مسئولان شهرستان نهاوند و با حضور نیروهای نظامی و انتظامی مراسم صبحگاه مشترک با ادای احترام به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما