تازه های سایت

کد مطلب: 28015
6. آبان 1395 - 13:31
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: نفوذی‌ها در بعضی جاها نشسته‌اند تا ما را به‌زانو دربیاورند و اعلام کنند که نمی‌شود و فقط باید کدخدا تصمیم بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار سالار آبنوش در یادواره شهدای گردان‌های 152 ابوالفضل العباس (ع) و 159 امام حسین (ع) شهرستان نهاوند گفت: دوران دفاع مقدس همچنان در جبهه‌های مختلف ادامه دارد و امروز در جبهه‌های سخت، نیمه سخت و نرم در حال مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی هستیم.

وی بابیان اینکه در حال مبارزه‌ای بسیار پیچیده با دشمنان هستیم، اظهار داشت: بزرگ‌ترین ضربه و آسیب را از کسانی خورده‌ایم که به اقتضای فضا و حال و هوای موجود، موضعشان تغییر می‌کند ولی کسانی هم مانند امام‌جمعه محترم نهاوند همواره بر موضع خود پابند بودند و در خط ولایت هستند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا به اشاره به نقشه‌های دشمنان بر ضدانقلاب اسلامی افزود: کسانی که به ما دست می‌دهند و ما برایشان فرش قرمز پهن می‌کنیم و الآن گروه‌گروه به اینجا می‌آیند و می‌خواهند مشکلات ما را حل کنند؛ همان کسانی هستند که بیشترین حمایت و پشتیبانی را از گروهک‌های تکفیری می‌کنند.

سردار آبنوش بابیان اینکه توطئه‌های دشمنان می‌خواهد به انقلاب اسلامی ضربه بزنند، اظهار داشت: نفوذی‌ها در بعضی جاها نشسته‌اند تا ما را به‌زانو دربیاورند و بعد بگویند که نمی‌شود و باید کدخدا تصمیم بگیرد.

وی گفت: دشمن مجبور شد مذاکره کند و به رفقا گفتیم که دشمن تسلیم‌شده است چون هر جا که نقشه کشیدند و می‌خواستند ما را به‌زانو دربیاورند، نتوانستند و فدائیان ولایت به اذن خدا گره‌ها را باز کردند؛ بنابراین آن‌ها مجبور به مذاکره شدند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا با اشاره به پیشرفت‌های فراوان فرزندان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: عده‌ای فقط سیاه نمایی می‌کنند و می‌گویند فقط باید به سراغ کدخدا برویم، ولی با تلاش جوانان متدین این سرزمین در همه عرصه‌ها ورود کردیم و موفق بوده‌ایم.

وی در ادامه بیان داشت: این انقلاب ما امتداد مسیر غدیر و کربلا است و کمک‌های الهی را در خنثی کردن توطئه‌هایی مانند نوژه، ماجرای صحرای طبس، دفاع مقدس و سایر مسائل انقلاب اسلامی به‌خوبی مشاهده کردیم.

آبنوش گفت: در حالی که تنها حدود 74 روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود، باتدبیر و درایت امام خمینی (ره) نهال نوپای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دوراندیشی ایشان بنانهاده شده و امروز جهان اسلام از برکات این درخت تنومند به‌خوبی بهره می‌گیرد.

وی بابیان برخی از دستاوردهای سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: سپاه نهاد بی‌نظیری است که جوانان غیور و متدین این نهاد درراه حفاظت از انقلاب اسلامی و حریم ولایت‌فقیه همیشه آماده و مطیع امر رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

معاون هماهنگ کنند قرارگاه خاتم‌الانبیا افزود: امروز پیروی از ولی‌فقیه مرز نمی‌شناسد به‌طوری‌که جوانان زیادی از کشورهای مختلف ارادت و عشق مثال‌زدنی به رهبر عزیز و شجاع انقلاب اسلامی دارند.

سردار آبنوش گفت: دشمن در همه عرصه‌ها درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام است ولی باوجوداین همه دشمنی، جوانان جبهه مقاومت دشمن را در منطقه کلافه کردند و دشمنان در جبهه‌های مختلف مقاومت زمین‌گیر شده است.

وی اظهار داشت: جبهه مقاومت کاملاً دشمن را مستأصل کرده است و این پیروزهای به برکت وجود رهبر معظم انقلاب است که با درایت و آگاهی در مقابل دشمنان ایستاده است و به فرموده ایشان آینده‌ای روشن در انتظار ما خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: جوانان متدین، شجاع و ولایتمدار سپاه پاسداران که در زمینه‌های مختلف کارهای بسیار بزرگی انجام می‌دهند، به امید خدا اجازه هیچ کاری به دشمن نمی‌دهند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما