تازه های سایت

کد مطلب: 27961
3. آبان 1395 - 12:52
نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت با وسعت دید به مطالبات و درخواست‌ها مردم نهاوند پاسخ مثبت دادند و نسبت به تحویل تجهیزاتی نظیر MRI و سایر تجهیزات ضروری و موردنیاز بیمارستان دستور دادند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا با اشاره به وفاق و همدلی بین مسئولین شهرستان گفت: امام‌جمعه معزز شهرستان به‌عنوان کانون وحدت و همدلی از نعمات این شهرستان هستند و تحت وفاق بین امام‌جمعه، فرماندار و این‌جانب به‌عنوان نماینده مردم، با همدلی و هم‌آوایی و به لطف خدا و دعای خیر مردم، همه مشکلات شهرستان بر اساس بضاعت و منابع موجود، یکی پس از دیگری مرتفع خواهد شد و بحمدالله مبنای کار مسئولین شهرستان بر اصل وفاق و همدلی است و من هم از این همدلی احساس نشاط می‌کنم.

وی از حضور پررنگ رسانه‌های شهرستان تقدیر نمود و نقش آن‌ها را در انتشار اخبار مثبت و امیدوارکننده درباره مسائل شهرستان مؤثر و قابل‌توجه دانست.

نماینده مردم نهاوند در مجلس در خصوص پیگیری‌های انجام‌شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان افزود: به‌دوراز هر نگاه سیاسی و با دیده انصاف باید از تلاش‌ها و مساعدت‌های وزیر محترم بهداشت قدردانی کرد، ایشان یک مدیر و یک وزیر جهادی است.

وی گفت: وزیر محترم بهداشت در پاسخ به درخواست و مطالبات به‌حق مردم نهاوند که بااعتباری معادل 12 میلیارد تومان از طرف این‌جانب به حضورشان تقدیم شد، با وسعت دید به این مطالبات و درخواست‌ها پاسخ مثبت دادند.

بهرام نیا اظهار داشت: همچنین با پیگیری‌های انجام‌شده، وزیر بهداشت نسبت به تحویل تجهیزاتی نظیر MRI و سایر تجهیزات ضروری و موردنیاز بیمارستان نهاوند دستور دادند.

وی در ادامه با اشاره به معضل بیکاری و اشتغال که اصلی‌ترین دغدغه مردم نهاوند است از مسئولین خواست که بر اساس موافقت قبلی وزیر محترم بهداشت و درمان، همه کارکنان بیمارستان جدید از نیروهای بومی جذب و به‌کارگیری شوند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس عدم وجود پزشک سونوگراف خانم و همچنین پزشک مغز و اعصاب و برخی تخصص‌های دیگر را از سایر مشکلات حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌هایی که توسط نماینده مردم نهاوند در وزارت بهداشت انجام‌شده و قول مساعد مسئولین این وزارتخانه، امیدواریم مسئولین استانی نیز در این زمینه توجه ویژه‌ای به شهرستان نهاوند داشته باشند.

وی گفت: با توجه به اینکه بیمارستان فعلی نهاوند خیر ساز بوده و تابه‌حال نهاوند از امکانات دولتی در این بخش محروم بوده، تأسیس و شروع بکار این بیمارستان که از برکات نظام جمهوری اسلامی است، مایه شادکامی و امید مردم این شهرستان خواهد بود و جا دارد از زحمات دولت قبل و دولت فعلی که همه جزئی از ارکان نظام هستند و در به ثمر رساندن این پروژه نقش داشته‌اند تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما