تازه های سایت

کد مطلب: 27923
30. مهر 1395 - 16:16
امام‌جمعه نهاوند با اشاره به دغدغه‌های مردم در خصوص راه‌ها و محورهای مواصلاتی نهاوند، گفت: بعد از ۳۰ سال بهسازی و تعریض محور نهاوند - آور زمان به نتیجه نرسیده است.
به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در حاشیه بازدید از بیمارستان کوثر نهاوند که با حضور قائم‌مقام وزیر بهداشت و معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: امیدواریم این بازدید مقدمه‌ای بر افتتاح هرچه سریع‌تر این بیمارستان باشد.

وی در ادامه ضمن تشکر از مساعدت‌های صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان و راه، گفت: امیدواریم این قول‌ها عملیاتی شود و مردم آثار آن را ببینند.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه خدمت در هر نظام و دولتی ارزش است مخصوصاً برای مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: خدمت در مملکت اسلامی و برای مردم ازنظر مردم ارزش و از بعد اخروی اجر و پاداش دارد که در هیچ حکومتی ندارد لذا باید مسئولین این مهم را مدنظر داشته باشند.

وی خطاب به قائم‌مقام وزیر بهداشت ضمن ابراز خوشحالی از ساخت و افتتاح این بیمارستان در آینده، گفت: این مهم را بدانید که بعد از ۳۷ سال از انقلاب این بیمارستان اولین بیمارستانی است که در راستای ساخت ساز بیمارستان‌ها در کشور دولت برای جمعیت ۲۰۰ هزارنفری نهاوند در نظر گرفته است.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه جمعیت‌های زیادی از شهرستان‌های مجاور به نهاوند برای معالجه مراجعه می‌کنند، گفت: خواهش ما این است که هرچه زودتر نسبت به تجهیز و شروع به کار آن اقدام شود.

وی با اشاره به معضل بیکاری و نبود شغل در کشور و در نهاوند شاید بالاتر از نرم کشوری، گفت: انتظار داریم نیروهایی که در این بیمارستان بکار گیری می‌شوند از جوانان همین شهرستان باشند تا در این زمینه هم‌قدمی برداشته شود.

امام‌جمعه نهاوند، ادامه داد: راه‌های مواصلاتی نهاوند مناسب نیست مخصوصاً محور آورزمان که سی سال است قرار است بهسازی و تعریض شود که نشده است.

وی با اشاره بر لزوم چهار خطه کردن محور نهاوند – فیروزان – کرمانشاه با توجه به تردد زائرین کربلا و ترانزیت کالا، گفت: امیدواریم در این حوزه اقداماتی انجام شود تا مردم وعده‌های ۳۰ ساله را محقق شده ببینند و از برکات آن‌ها بهره‌مند شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما