تازه های سایت

کد مطلب: 27918
29. مهر 1395 - 8:34
رئیس اداره بهزیستی نهاوند با اشاره به اینکه نهاوند دارای ۸ کمپ ترک اعتیاد است، از معرفی ۱۰۶۳ معتاد به کمپ‌های ترک اعتیاد نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، داریوش سلگی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نهاوند گفت: طی شش ماه منتهی به مهرماه سال جاری در شهرستان نهاوند یک هزار و ۶۳ معتاد برای معالجه و مداوا به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی‌شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۴۳ زن معتاد از شهرستان و سایر نقاط استان و استان‌های هم‌جوار به کمپ بانوان نهاوند معرفی‌شده‌اند، گفت: طی یک ماه اخیر ۲۸۱ معتاد نیز به‌صورت خود معرف به کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان مراجعه کرده‌اند.

رئیس اداره بهزیستی نهاوند بابیان اینکه در مهرماه سال جاری ۱۲۹ معتاد با استفاده از ماده ۱۶ و ورود نیروی انتظامی به کمپ‌ها معرفی‌شده‌اند، عنوان کرد: در بحث ماده ۱۶ به افراد معرفی‌شده توسط نیروی انتظامی مبلغ ۵۰ هزار تومان یاری برگ از طرف بهزیستی داده می‌شود.

وی افزود: از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون ۳ مرحله بازدید از کمپ‌ها برای رفع کمبودها و نواقص آن‌ها صورت گرفته است.

سلگی اظهار داشت: درراستای پیشگیری از گسترش معضل اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر سنتی و صنعتی، طی روزهای آینده در دو روستای مستعد شهرستان کلاس‌های مهارت‌های زندگی و خانواده با حضور کارشناسان بهزیستی شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما