تازه های سایت

کد مطلب: 27900
27. مهر 1395 - 8:52
لیگ های برتر و دسته اول فوتبال باشگاه های استان همدان با پیشتازی تیم های نهاوند در جریان است.
 به گزارش پایگاه خبری گرو، در رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های همدان ملی پوشان نهاوند همچنان با 26 امتیاز صدرنشین است و در لیگ دسته یک نیز گرین دیگر تیم نهاوندی با 7 امتیاز در صدر قرار دارد.

در پایان هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های همدان تیم گرین نهاوند با برتری چهار بر صفر برابرتیم آینده سازان همدان در صدر جدول ایستاد.
همچنین وحدت ملایر با هفت امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد و تیم شهدای باباعلی بهار با 6 امتیاز در جایگاه سوم است.
در رقابت های لیگ برتر فوتبال همدان نیز ملی پوشان با 26 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و ذوب و فلزات بهار نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفته است.
در این پیکارها تیم ذوالفقار تویسرکان در جایگاه سوم است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

جناب گرو با تشکر از خبرهای خوب و پیگیری های شما می خواستیم در مورد تیم گرین که فصل گذشته قهرمان شداطلاعاتی کسب کنیم آیا به لیگ دسته سه کشور صعود کردو آیا این تیم همان تیم است ک لیگ یک استان است.؟پیگیری کنید و مصاحبه تشکر می نماییم.
سلام/ تیم گرین کشاورز نهاوند سال گذشته در رقابت های لیگ برتر استان همدان به مقام قهرمانی رسید ولی چون امتیاز باشگاه به فروش رسید این تیم امسال در رقابت های لیگ دسته اول استان رقابت می کند.

دیدگاه شما