تازه های سایت

کد مطلب: 27896
26. مهر 1395 - 7:52
شهردار نهاوند از برگزاری همایش شهرداران استان همدان در این شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان در جمع خبرنگاران نهاوند گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اواخر هفته جاری نهاوند میزبان شهرداران استان همدان خواهد شد.

وی افزود: در این نشست یک‌روزه علاوه بر برگزاری دوره آموزشی به بررسی مسائل و موارد مهم و مشکلات شهرداری‌ها در مدیریت شهری پرداخته می‌شود.

شهردار نهاوند هدف از اجرای این همایش را بررسی مسائل شهرداری‌ها و انتخاب راهکارهای قانونی در ارتباط با نحوه اجرای مطلوب وظایف و بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان، عنوان کرد.

وی گفت: این همایش روز پنجشنبه ۲۹ مهرماه سال جاری رأس ساعت ۹ صبح در سالن همایش کانون باهنر نهاوند با حضور شهرداران و کارشناسان شهری استان و همچنین معاون عمرانی استاندار همدان و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار می‌شود.

یوسفیان بابیان اینکه آخرین شهریور ۸۷ آخرین دوره میزبانی نهاوند در این همایش بوده است، گفت: تفکیک نبودن حوزه‌های ملی و محلی در وظایف شهرداری‌ها، کم‌توجهی به حوزه رفع مشکلات مدیریت شهری و نبود متولی خاص در حوزه شهرداری‌ها و رکود ساخت‌وسازها و افت منابع درآمدی شهرداری‌ها از محورهای همایش های قبلی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین درخواست مدیران شهری و شوراها برای تدوین یک لایحه برای ارائه به دولت و مجلس به‌منظور تخصیص بودجه‌های خاص برای شهرداری‌ها و درآمدهای اندک در شرایطی که شهرداری‌ها با کمبود اعتبارات مواجه هستند و درنتیجه خارج شدن مدیریت شهری از  وضعیت نابسامان مالی هم از دیگر موارد مطرح‌شده در همایش‌های قبلی بوده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما