تازه های سایت

کد مطلب: 27882
25. مهر 1395 - 18:36
مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند از جمع‌آوری 105 میلیون تومان کمک مردمی به جشن عاطفه‌های امسال در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کاویانی با اعلام این خبر گفت: امسال با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر استان و کشور با شعار "مهر در انتظار همدلی" در شهرستان نهاوند برگزار شد.

وی افزود: جشن عاطفه‌های امسال شهرستان نهاوند با همکاری صدا و سیما، بسیج، آموزش و پرورش و کمیته امداد در 176 پایگاه شهری و روستایی در نهاوند برگزار شد.

مدیر کمیته امداد نهاوند ادامه داد: این جشن در دو مرحله در مرحله نخست در سطح شهر و روستا و مصلاهای نماز جمعه و در مرحله دوم در مدارس شهرستان توسط دانش‌آموزان و همکاری آموزش و پرورش که تاکنون نیز ادامه دارد، انجام شده است.

وی در خصوص مبلغ جمع‌آوری جشن عاطفه‌ها در نهاوند گفت: در مجموع 105 میلیون تومان کمک در شهرستان جمع‌آوری شده که 50 میلیون از آن کمک نقدی و 55 میلیون تومان نیز کمک غیرنقدی و کالا برای توزیع در بین دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده جمع‌آوری شده است.

کاویانی در خصوص طرح اردوهای جهادی در سه ماهه دوم امسال در نهاوند نیز خاطرنشان کرد: این اردوهای جهادی در قالب طرح هجرت با همکاری بسیج و کمیته امداد در شهرستان در راستای ساخت دو واحد ساختمان برای مددجویان کمیته امداد امسال انجام شد.

وی تصریح کرد: در طرح هجرت امسال علاوه بر ساخت دو واحد ساختمان، برای هفت خانواده نیز تعمیرات ساختمانی و برای 85 مورد از افراد زیر پوشش کمیته که بضاعت کافی برای هزینه درمان و دارو نداشتند ویزیت رایگان انجام شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما