تازه های سایت

کد مطلب: 27857
22. مهر 1395 - 8:09
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران نهاوند از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۱۲ هزار بانوی نهاوندی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، لیلا شهبازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: طی شش ماه نخست سال جاری در بخش ثابت با داشتن ۵ کارگاه آموزشی فعال ۲۹نفر دوره در رشته‌های طراحی و دوخت، سفال، رایانه، صنایع‌دستی فرش و صنایع چوب در مرکز خواهران نهاوند برگزارشده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان آموزش معادل ۷۲ هزار و ۲۴۷ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به کارجویان و کارآموزان فاقد مهارت است، گفت: خوشبختانه طی این مدت مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران نهاوند ۱۰۰ درصد تعهد خود را اجرایی کرده است.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران نهاوند افزود: تعهدات این بخش در سال جاری در مجموع ۲۵ هزار نفر ساعت است و این مرکز در شش ماه نخست ۱۲ هزار و ۵۳ نفر ساعت آموزش به متقاضیان ارائه داده است.

وی بابیان اینکه طی ۵ دوره در ۵ روستا به ۷۸ نفر آموزش ارائه شده است، گفت: رشته‌های مهارت‌آموزی با توجه به نیاز روستاها انتخاب و آموزش داده می‌شود که رشته‌های قالیبافی درجه ۲، تابلو بافی، شلوار دوزی، نازک دوزی زنانه و غیره از مهم‌ترین آن‌ها است.

شهبازی همچنین به میزان تعهدات در بخش سیار شهری پرداخت و گفت: در بخش سیار شهری امسال ۱۰هزار نفر ساعت تعهد شده که در شش‌ماهه نخست ۸ هزار و ۴۵ نفر ساعت محقق شده است.

وی بابیان اینکه در بخش خصوصی نیز تعداد ۱۸ آموزشگاه آزاد در شهرستان فعال است، گفت: این تعداد آموزشگاه نیز طی این مدت ۹۰ هزار نفر ساعت آموزش ارائه داده‌اند.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران نهاوند از فعالیت ۶ آموزشگاه مهارت‌آموزی زیر نظر فنی و حرفه ای در نهاوند خبر داد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما