تازه های سایت

کد مطلب: 27806
17. مهر 1395 - 8:39
فرمانده سپاه نهاوند گفت: باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان 310 دانش‌آموز دختر مدارس متوسطه شهرستان نهاوند با اردوی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در مراسم بدرقه این دانش‌آموزان گفت: امروز نسل جوان جامعه موردتهاجم فرهنگی دشمن قرارگرفته است و دشمنان برای دور کردن جوانان ما از ارزش‌های انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی را طراحی کردند.

وی اظهار داشت: انها می‌خواهند با تهاجم فرهنگی نسل جوان جامعه را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کنند و سپس اهداف شوم خود را پیاده کنند که در این راه باید هوشیار باشیم و فریب نخوریم.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: یکی از برنامه‌هایی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل دانش‌آموز و آینده‌ساز کشور بسیار خوب و اثرگذار است؛ اردوهای راهیان نور و اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور است.

وی با اشاره به تأثیرات مثبت اردوهای راهیان نور اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور باعث می‌شود که جوانان و نوجوانان ما از نزدیک با حال و هوای دفاع مقدس آشنا شوند و ببینند که جوانان غیور ایران اسلامی در دفاع مقدس چه رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند.

کریمی گفت: از ابتدای سال جاری باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در چندین مرحله، دانش‌آموزان پسر و دختر شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی اعزام شدند و از برکات این سفر معنوی بهره‌مند شدند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در این مرحله از اعزام‌ها تعداد 310 دانش‌آموز دختر مدارس متوسطه نهاوند به مدت 3 روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند.

وی در پایان گفت: دانش آموزان نهاوندی از مناطق عملیاتی بازی دراز، مرصاد و سایر مناطق عملیاتی که در غرب کشور انجام‌شده، بازدید خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما