تازه های سایت

کد مطلب: 27791
14. مهر 1395 - 8:43
انتظار دیگر به پایان می‌رسد و قلب رنجور مادر آرامش می‌گیرد و سال‌ها دوری و فراق به پایان می‌رسد و شهیدی بعد از 35 سال گمنامی به آغوش مادر برمی‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، تیم آماده و حامل خبر است، پرستوی مهاجری درراه است ثانیه‌ها به شمارش درآمده‌اند جاده‌ها یکی پس از دیگری سپری می‌شوند به گیان سرسبز که وارد می‌شویم انگار تمام شهر گوش‌به‌زنگ شنیدن خبری که درراه است نشسته‌اند.

شهیدی بعد از 35 سال گمنامی که زائرش مادر سادات بوده، می‌خواهد به دیارش برگردد، چه روزی را انتخاب کرده است دوم محرم، با ورود عزیز زهرا (س) به کربلا، این شهید از گذرگاه کربلا می‌خواهد به زادگاهش برگردد؛ و با ارباب بی کفن وجه مشترکی در عطش دارد در عملیات رمضان با زبان روزه از تشنگی زیاد باخشکی دهان، تاری دید را تجربه کرده است.

 اما همچنان تشنه عزاداری و گریستن بر اباعبدالله است و می‌خواهد تا زینت‌بخش محفل اربابشان شود و استقبالش در هیئت و ذکر مصیبت اباعبدالله باشد و به گمنامی‌اش پایان دهد.

هرچند پدر چشم‌انتظار از دنیا پر کشیده است اما مادری مانند کوه استوار و باصلابت با هزاران آرزوی در دل مانده همچنان چشم‌انتظار است که عزیزش را در آغوش بکشد و به آرامش برسد در اتاق پسرش برایش حجله‌گاهی چیده و تا به امروز آرامشش را در اتاق عزیزش جستجو کرده و تسلای خاطرش شده است.

اما دیگر انتظار به پایان می‌رسد و قلب رنجور مادر آرامش می‌گیرد و سال‌ها دوری و فراق به پایان میر سد.

روز گذشته با حضور جمعی از مسئولان ازجمله حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه، سرهنگ کریمی فرمانده سپاه و خزایی رئیس بنیاد شهید به همراه نمایندگانی از کمیته جستجوی مفقودین با حضور در منزل شهید کیانی خبر شناسایی هویت پیکر شهید قوام کیانی را بعد از 35 سال غربت به مادر صبور و استوار وی اعلام کردند.

شهید قوام کیانی از شهدای سرافراز شهر گیان نهاوند است که در سال 1342 در این شهر به دنیا آمد و در سن 19 سالگی در عملیات رمضان در سال 61 به درجه رفیع شهادت نائل شد و امروز بعد از 35 سال پیکر مطهرش به میهن اسلامی و آغوش خانواده بازگشته است.

 

989047

989046

989048989049

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما