تازه های سایت

کد مطلب: 27789
14. مهر 1395 - 8:14
شهردار نهاوند از آغاز عملیات اجرایی پارک بانوان در منطقه «دهفول راه» نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان در جمع خبرنگاران نهاوند از آغاز عملیات اجرایی پارک بانوان نهاوند خبر داد و گفت: پارک بانوان نهاوند در فضایی به مساحت یک هکتار ساخته می شود.

وی اظهارداشت: عملیات اجرایی این طرح شامل خاک‌برداری، تسطیح، حاشیه‌سازی، نصب کف‌پوش و مبلمان شهری، فضای سبز و نورپردازی از محل اعتبارات داخلی انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه در صورت تامین اعتبار به موقع و جذب اعتبارات موردنیاز، این پروژه در آینده ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: پارک ویژه بانوان برای نخستین بار در نهاوند احداث می‌شود و می‌تواند اقدام فرهنگی بزرگی در راستای ایجاد شورونشاط در قشر بانوان باشد.

شهردار نهاوند افزود: ایجاد یک پارک مخصوص بانوان در نهاوند نیازی ضروری است و به همین دلیل در محل موردنظر برای بانوان برخی امکانات فرهنگی، ورزشی و فضای سبز نیز پیش‌بینی‌شده است.

وی احداث پارک را هدیه‌ای به بانوان نهاوندی دانست و گفت: پس از بهره برداری از پروژه، زنان و دختران در سنین مختلف می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیتی از امکانات و اماکن فرهنگی، تفریحی، ورزشی و تجاری این پارک استفاده کنند.

یوسفیان ادامه داد: در این بوستان قسمتی به‌عنوان مسیر دوچرخه‌سواری و اسکیت معین و در پارک لوازم بدن‌سازی، آب‌نما، وسایل بازی کودکان، فرهنگسرا، بازارچه و غیره ایجاد می شود.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به محصور بودن این بوستان بانوان می‌توانند آزادانه و به‌راحتی به تفریحات خود بپردازند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما