تازه های سایت

کد مطلب: 27756
6. مهر 1395 - 7:50
فرمانده سپاه استان همدان گفت: شرط لازم برای انقلابی مانده و انقلابی عمل کردن داشتن بصیرت است چون بصیرت، راه‌شناسی، هدف شناسی و دشمن‌شناسی را به ما نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار غلامعلی ابوحمزه در همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان نهاوند گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام‌نشدنی از ایثار و ازخودگذشتگی است که باید مفاهیم ناب و باارزش این دوران به‌خوبی در اختیار جوانان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: جوانان این مرزوبوم با رشادت‌های بی‌نظیری که از خود نشان دادند، همه جهانیان را حیرت‌زده کردند و درسی فراموش‌نشدنی به دشمنان انقلاب اسلامی دادند.

فرمانده سپاه استان همدان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن افزود: یکی از شروط انقلابی ماندن و انقلابی فکر کردن شناخت اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی و اسلام وهابیت است.

وی بیان داشت: مشکل استکبار جهانی و در رأس آن امریکا با جمهوری اسلامی ایران در بحث اسلام ناب است که از دل آن رزمندگان غیور دوران دفاع مقدس بیرون می‌آیند وگرنه مشکل ما با امریکا با موشک و برجام و حقوق بشر حل نمی‌شود.

ابوحمزه گفت: امروز وظیفه همه ما شناخت اسلام ناب است و کسی که می‌خواهد انقلابی عمل کند باید هدف و راه را بشناسد و درست تصمیم بگیرد.

فرمانده سپاه استان همدان با اشاره به فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای بر ضد نظام اسلامی افزود: دشمنان استکباری ملت ایران نقشه‌های مختلفی را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی طراحی کردند و در حال حاضر 167 شبکه فارسی‌زبان برنامه‌هایی را برای مقاله با انقلاب اسلامی پخش می‌کنند.

وی اظهار داشت: نباید از دشمن غافل شد و نباید تحت تأثیر سخنان افراد ناآگاه قرار گرفت که به امید خداوند مسیر انقلاب اسلامی روشن و تابناک است که در این میان نقش رزمندگان دفاع مقدس بسیار مهم و تأثیرگذار است.

ابوحمزه گفت: کسی که می‌خواهد انقلابی بماند و فکر کند باید بصیرت داشته باشد و تبعیت محض از ولایت‌فقیه داشته باشد تا دشمنان انقلاب را ناامید کند.

وی افزود: بصیرت یعنی راه‌شناسی، دشمن‌شناسی و هدف شناسی و ما باید دشمن را بشناسیم که دشمن ما در حال حاضر آمریکایی جنایتکار، رژیم صهیونیستی و رژیم کودک کش آل سعود است.

فرمانده سپاه استان همدان اظهار داشت: رابطه با امریکا مشکلات کشور را حل نمی‌کند ولی عده‌ای گوش نمی‌کنند چون بصیرتشان ضعیف است.

وی گفت: بصیرت شرط لازم انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است و تقوا و اخلاص را به همراه دارد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب بصیرت چراغ مه شکن برای نجات انسان در شرایط غبارآلود است.

ابوحمزه افزود: فرد انقلابی اهل مماشات نیست و مواضع خود را در مورد امریکا به‌صراحت اعلام می‌کند و در مقابل فتنه 88 به‌صراحت موضع می‌گیرد و محافظه‌کار نیست.

وی عنوان کرد: شاخص و معیار اصلی در بحث سنجش انقلابی گری افراد این است که باید ببینیم از رهبر معظم انقلاب جلو می‌زنند یا عقب می‌مانند که در هر دو صورت دچار ضلالت و گمراهی می‌شوند.

فرمانده سپاه استان همدان بابیان اینکه داشتن مدیریت جهادی یکی دیگر از شرایط انقلابی ماندن است گفت: مسئولی که انقلابی است مدیریت جهادی دارد و اهل کار، تلاش، محاسبه باخدا، اهل تدبیر، درایت و دارای علم و دانش است که این‌ها شاخص هستند.

وی بیان داشت: هرکس مدیریت جهادی داشت؛ انقلابی فکر و عمل می‌کند و در مقابل امریکا و انگلیس و تفاله‌های داخلی انها موضع صریح و شفاف می‌گیرد و در مورد فتنه 78 و 88 موضع روشن دارد.

ابوحمزه افزود: عده‌ای طوری موضع می گیرند و اعلام نظر می‌کنند که به هیچ جا برنخورد و همه راضی باشند ولی فرد انقلابی بدون رودربایستی و مماشات موضع صریح خود را اعلام می‌کند.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: در استان افرادی داریم که همه‌چیز می‌گویند ولی آن چیزی را که باید بگویند، نمی‌گویند.

وی در پایان عنوان کرد: کسی که می‌خواهد انقلابی فکر کند، انقلابی عمل کند و انقلابی بماند باید خودش را آماده هرگونه هجمه کند و تخریب‌ها را به جان بخرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما