تازه های سایت

کد مطلب: 27754
5. مهر 1395 - 8:25
یکی از فرماندهان قرارگاه سری نصرت گفت: آن روزی که ما می‌جنگیدیم و جوانان خرمشهری در دفاع از شهر به شهادت می‌رسیدند عده‌ای از این سیاست زده‌ها در نیاوران جولان می‌دادند و چنین اعتقادی به مملکت و اسلام نداشتند.

به گزارش پایگاه خری گرو، سردار عبدالفتاح اهوازیان در یادواره 11 شهید سرافراز روستای جهان‌آباد نهاوند گفت: دفاع مقدس و رشادت‌های بی‌نظیر شهدا برای همیشه در تاریخ ثبت‌شده است و ما باید امروز راه آن‌ها را ادامه بدهیم و گوش‌به‌فرمان رهبر انقلاب باشیم.

وی اظهار داشت: جنگ پشت پرده‌هایی داشت که باید گفته شود درواقع زمانی که انقلاب شد و بنی‌صدر به‌عنوان رئیس‌جمهور و فرمانده کل قوا انتخاب شد در خوزستان استانداری را گذاشتند به اسم تیمسار مدنی که خائنی بالفطره بود و هوادار شاه بود و می‌خواستند خوزستان را که منبع اقتصاد کشور بود جدا کنند.

اهوازیان گفت: در همین رابطه با کمک عراقی‌ها و امپریالیسم جنگ نرمی را علیه کشور شروع کردند و غائله خلق عرب را به راه انداختند و عراقی‌ها هم گفتند اینجا خوزستان نیست عربستان است و با اسم خلق عرب درگیری‌های خیابانی ایجاد کردند که در یک روز 250 نفر در بمب‌گذاری در خرمشهر کشته شدند.

این یادگار دفاع مقدس افزود: در آن زمان در خوزستان بزرگانی داشتیم که بصیرت داشتند مانند سرلشکر شهید حاج علی هاشمی فرمانده قرارگاه فوق سری نصرت و شهید علم الهدی که نقش مهمی در آن زمان بر عهده داشتند.

این فرمانده قرارگاه سری نصرت گفت: عراق درزمانی که نیروهای ساماندهی شده‌ای نداشتیم به کشور ما حمله کرد و پیشروی کردند و ما جوانان خوزستان مجبور بودیم با دست‌خالی در مقابل آن‌ها بجنگیم و از وسایلی مانند فرغون استفاده می‌کردیم و حالا به آقایانی که می‌گویند احتیاج به ارتش و سپاه نداریم اعلام می‌کنم که اگر آن روز تجهیزات نظامی در اختیارمان بود مجبور نبودیم با دست‌خالی در مقابل دشمن مجهز بجنگیم.

اهوازیان اظهار داشت: کسانی که می‌گویند نیروی نظامی نمی‌خواهیم آیا در دوران دفاع مقدس و در زمان دفاع رزمندگان از خوزستان دغدغهٔ امنیت داشتند؟ چون نه خواهری و نه برادری و نه کسی از آن‌ها در آنجا نبود ولی ما بودیم و دفاع می‌کردیم.

وی افزود: آن روزی که ما می‌جنگیدیم و جوانان خرمشهری در دفاع از شهر به شهادت می‌رسیدند عده‌ای از این سیاست زده‌ها در نیاوران جولان می‌دادند و چنین اعتقادی به مملکت و اسلام نداشتند.

این فرمانده قرارگاه سری نصرت بیان داشت: آماده شدن در مقابل تهدیدات دستور صریح قران است و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره بر قوی بودن کشور تأکید داشتند چون ما باید بتوانیم در مقابل بیگانگان از خودمان دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: در حالی عده‌ای از جمع‌کردن نیروهای نظامی دم می‌زنند که نص صریح قرآن این است که در مقابل دشمن باید همواره آماده‌باشید و این آمادگی را حفظ کنید.

وی گفت: آن روزها رزمندگان صادقانه جنگیدند و خیلی‌ها هم شهید و زخمی شدند ولی بعضی از مدیران ضد ولایت به خدا قسم در مسئولیت‌هایشان کم‌فروشی کردند و در حفظ ولایت، حمایت از دستاوردهای جمهوری اسلامی، قرار گرفتن در خط امام، حل مشکل اشتغال و بیکاری جوانان در پست‌های خود کوتاهی کردند.

اهوازیان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تشیع شهدای مدافع حرم گفت: من تا امروز ندیدم یک مسئولی در تلویزیون بیانیه بدهد و بگوید مردم ایران اسلامی به شما تسلیت می‌گویم که شهید دادید و بگوید ای مردم مازندران 13 رزمنده شما یک‌شب در خان طومان به شهادت رسیدند و پیکر مطهر 12 تن از انها هنوز به کشور برنگشته، من به شما تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: ندیدم یک مسئول بیاید زیر تابوت شهید را بگیرد و ندیدیم کسی بیانیه بدهد ولی چند روز گذشته یک تبعه افغانستان چند هم‌جنس‌باز را در امریکا کشت و دیدید که وزارت خارجه چه بیانیه‌ای داد و تسلیت گفت.

این فرمانده قرارگاه سری نصرت افزود: چرا برای شهدای خان طومان بیانیه ندادند و چرا برای کوچک‌ترین مدافع حرم افغانستانی با 14 سال سن که شهید شد نیامدند.

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه صادرشده است و مدافعین حرم کشورهای مختلف از شهدای مدافع حرم ما تأسی می‌گیرند و الگوبرداری می‌کنند و آن‌ها به رهبری عزیز انقلاب عشق و ارادتی مثال‌زدنی دارند.

اهوازیان اظهار داشت: بندبند وجود مدافعین حرم و شهدای این راه عزیز به اهل‌بیت (ع) و ولایت‌فقیه ایمان‌دارند و این مدافعان حرم آل الله چه رشادت‌هایی را در مقابل تکفیری از خودشان نشان می‌دهند که واقعاً مثال‌زدنی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مسابقه فوتبال ایران با کره جنوبی در شب عاشورا اشاره کرد و گفت: این موضوع یک تهدید جدی برای نسل جوان است چون می‌خواهند در شب عاشورای حسینی جوانان را به کاری غیر از عزاداری مشغول کنند.

این فرمانده قرارگاه سری نصرت اظهار کرد: هرچه که گفته شد ظاهراً زمان این بازی تغییر نکرده است بنابراین باید این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و فرهنگ عاشورایی را به‌کل جهان صادر کنیم.

اهوازیان عنوان کرد: از همه تماشاگران و مردم خواهش می‌کنیم تا همگی موکب‌هایی را در اطراف استادیوم برپا کنند و از تماشاگران پذیرایی شود و مردم هم بالباس مشکی و پرچم عزاداری به استادیوم بیایند و اگر انشا الله ایران گلی هم زد به‌جای تشویق کردن نام مبارک یا حسین (ع) را بر زبان بیاوریم.

وی گفت: دومین موردی که در این ایام باید به آن اشاره کرد برگزاری آزمون استخدامی در ایام اربعین است که این کار باعث می‌شود عده بسیار زیادی که در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند و می‌خواستند به پیاده‌روی باشکوه اربعین بروند نتوانند این کار را انجام دهند.

این فرمانده قرارگاه سری نصرت در پایان اظهار داشت: از همه مسئولان خواهش می‌کنیم که زمان این امتحان را تغییر بدهند تا عاشقان زیارت اربعین بتوانند به کربلا بروند و باعث دلگرمی مدافعان حرم شوند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما