تازه های سایت

کد مطلب: 27742
2. مهر 1395 - 13:43
امام‌جمعه نهاوند گفت: جوانان ایران اسلامی در دفاع مقدس رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند که به‌عنوان سند افتخار و عزت مردم این سرزمین در تاریخ ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دفاع مقدس به‌واسطه ویژگی‌های منحصربه‌فردی که داشت همواره در یادهای مردم غیور ایران خواهد ماند.

وی اظهار داشت: در طول 8 سال جنگ تحمیلی جوانان این مرزوبوم از همه هستی و تعلقات خود گذشتند و درراه اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند که این ویژگی ایثارگری یکی از اسناد جاودانگی دفاع مقدس است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در اوایل پیروزی انقلاب قدرت‌های استکباری از هر ترفندی برای ضربه زدن به انقلاب نوپا اسلامی استفاده می‌کردند و هدفشان فقط نابودی اسلام و انقلاب بود.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار نقشه‌های شومی برای سرنگونی انقلاب طراحی کرده بودند به‌طوری‌که با همراهی منافقین یک روز دست به ترور می‌زدند و یک روز آشوب‌های خیابانی را مدیریت می‌کردند و یا سران نظام را ترور می‌کردند و گروهک‌ها را نیز به جان انقلاب انداخته بودند.

مغیثی گفت: وقتی از این نقشه‌ها بهره نبردند صدام را تجهیز و برای حمله به ایران آماده کردند و ازنظر سیاسی و نظامی و پشتیبانی حمایت‌های گسترده‌ای را از این دیکتاتور انجام دادند.

وی افزود: آن‌ها در خیال خودشان فتح چندروزه ایران را در سر داشتند و می‌خواستند کار انقلاب را یکسره کنند ولی باغیرت مثال‌زدنی و شجاعت جوانان ایران اسلامی مواجه شدند و ضربه‌ای تاریخی از ملت ایران خوردند.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: جوانان و مردم ایران اسلامی با رشادت‌های بی‌نظیر خود صحنه‌های فراموش‌نشدنی را رقم زدند که همهٔ مردم دنیا را بهت‌زده کرد.

وی گفت: شهدای سرافراز انقلاب اسلامی با تقدیم جان‌عزیزشان در مقابل ظلم و استکبار ایستادند و برای همیشه خود را جاودانه کردند.

مغیثی عنوان کرد: امروز وظیفه همه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ادامه دادن ره آن‌ها با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب است چون شهدا همواره بر تبعیت از ولی‌فقیه تأکید داشتند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همیشه باید مراقب دشمن بود چون آن‌ها از هیچ توطئه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی غافل نمی‌شوند و امروز نیز جنگ نرم را برای تأثیرگذاری بر عقاید و افکار جوانان ما به راه انداخته‌اند که باید در این راه هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما