تازه های سایت

کد مطلب: 27740
3. مهر 1395 - 12:32
به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور خانواده‌های نهاوندی همایش پیاده‌روی در تپه ابوذر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هم‌زمان با سایر نقاط کشور و به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور خانواده‌های نهاوند برگزار شد و به‌قیدقرعه جوایزی به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند در این مراسم گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام‌نشدنی است که همه به این سند افتخار ملت ایران افتخار می‌کنیم و باید ارزش‌های آن را حفظ و به نسل جوان منتقل کنیم.

وی اظهار داشت: برگزاری همایش پیاده‌روی در هفته دفاع مقدس باعث ایجاد روحیه نشاط اجتماعی می‌شود و حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس در این مراسم حال و هوای روزهای جبهه و جنگ را به وجود میاورد.

حمیدوند فرماندار نهاوند نیز گفت: دفاع مقدس به‌عنوان یک برهه پرافتخار در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت‌شده است و جوان غیور این مرزوبوم رشادت‌های بی‌نظیری از خود به نمایش گذاشتند که جهانیان را متحیر کرد.

وی افزود: باید همواره راه شهدا را ادامه دهیم و با سلامت جسمی و روانی به‌خوبی اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی را حفظ و حراست کنیم.

سرگرد حمید پور مهدی جانشین سپاه ناحیه نهاوند نیز در این مراسم با اشاره به رشادت‌های رزمندگان ایران اسلامی در دوان دفاع مقدس گفت: یکی از برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزاری مراسم پیاده‌روی خانوادگی است.

وی اظهار داشت: این مرسم با حضور رزمندگان و خانواده‌های انها باهدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی و در راستای گرامیداشت یاد و نام شهدای ورزشکار شهرستان نهاوند اجرا شد.

جانشین سپاه نهاوند گفت: با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها برنامه خوبی اجرا شد و جوایزی نیز به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

وی در پایان عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عمل به وصایای شهدا از مهم‌ترین وظایف امروز ما در مقابل جنگ نرم دشمن است که نسل جوان سالم و بانشاط می‌تواند دشمنان انقلاب را مأیوس و ناامید کند.

 

972527

972524

972526

972531

972529

972525

972530

972533

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما