تازه های سایت

کد مطلب: 27736
1. مهر 1395 - 8:34
فرمانده سپاه نهاوند گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس صبح جمعه در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و باهدف زنده نگه‌داشتن این ایام همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان نهاوند انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: این همایش با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های آن‌ها و با شرکت عموم مردم نهاوند صبح جمعه ساعت 7 از میدان بسیج شروع خواهد شد.

فرمانده سپاه نهاوند بابیان اینکه یکی از اهداف اجرای این برنامه ایجاد نشاط اجتماعی است، افزود: تپه ابوذر نهاوند که گلزار شهدای گمنام این شهرستان در این مکان واقع است، میزبان مراسم قرعه‌کشی و پایانی همایش پیاده‌روی است.

وی اظهار داشت: با همکاری با اداره ورزش و جوانان نهاوند و سایر ادارات شهرستان، جوایز خوبی برای حاضران در این پیاده‌روی در نظر گرفته‌شده است که توسط مسئولان اهدا خواهد شد.

کریمی گفت: خانواده‌ها و کسانی که می‌خواهند در این همایش شرکت کنند برگه‌های قرعه‌کشی را از تربیت‌بدنی سپاه، اداره ورزش و جوانان، پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج تهیه کنند.

وی در ادامه به برنامه‌های اجرایی در این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 180 برنامه در شهرستان نهاوند در طول هفته دفاع مقدس در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: افتتاح سه سالن ورزشی و گردهمایی بزرگ پیشکسوتان جبهه و جنگ در روز 5 مهرماه از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی سپاه نهاوند در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما