تازه های سایت

کد مطلب: 27735
1. مهر 1395 - 8:10
با حضور مسئولان استانی و محلی از پروژه‌های نیمه کار بخش بهداشت و درمان شهرستان نهاوند بازدید شد و مسئولان در جریان آخرین پیشرفت این طرح‌ها قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این بازدیدها حیدری مقدم معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان، دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند و جمعی از مسئولان محلی از چندین پروژه عمرانی ازجمله بیمارستان جدید نهاوند بازدید کردند.

 علاوه بر بیمارستان 184 تخت خوابی نهاوند، کلینیک تخصصی و چند مرکز درمانی مورد بازدید قرار گرفت و مسئولان در جریان آخرین پیشرفت‌ها، موانع و مشکلات قرار گرفتند.

در بخشی از بازدید میدانی از پروژه‌های در حال احداث بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان ازجمله بلوک زایمانی، توسعه اورژانس، کلینیک تخصصی و پایگاه سلامت و مرکز بهداشتی درمانی شهرگیان بازدید شد.

دارابی رئیس شبکه بهداشت درمان نهاوند در این بازدیدها گفت: در سال 95 طرح‌های بسیار خوبی برای بخش بهداشت و درمان نهاوند در نظر گرفته‌شده است و کارها در حال پیشرفت هستند که با اتمام طرح‌ها بخش قابل‌توجهی از مشکلات درمانی و بهداشتی در نهاوند مرتفع می‌شود.

 وی با اشاره به بخشی از این طرح‌ها گفت: کار اسکلت‌سازی و بتون‌ریزی سقف کلینیک تخصصی نهاوند، بلوک زایمانی، توسعه بخش اورژانس و پایگاه منطقه مهدیه به اتمام رسیده و وارد فاز اصلی عملیات احداث‌شده است.

دارابی افزود: کار شناژبندی و بتون‌ریزی مرکز بهداشتی درمانی شهرگیان به اتمام رسیده و وارد فاز اصلی اسکلت‌سازی شده است.

وی گفت: ما برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم باید ازنظر فضای کاری پیشرفت کنیم و با تحویل سریع این پروژه‌ها به‌منظور بهره‌برداری از آن‌ها بتوانیم مشکلات مردم را کمتر کنیم.

 

970249

970246

970247

970248

970244

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما