تازه های سایت

کد مطلب: 27733
1. مهر 1395 - 2:08
رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: مقاله یکی از کارکنان جمعیت هلال‌احمر نهاوند به‌عنوان تنها مقاله استان همدان و جمعیت هلال‌احمر کشور در کنفرانس بین‌المللی مخاطرات طبیعی و بحران‌های زیست‌محیطی ایران برگزیده شد.

محمدتقی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: کنفرانس بین‌المللی مخاطرات طبیعی و بحران‌های زیست‌محیطی ایران، راهکارها و چالش‌ها با حضور شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی در دانشگاه اردبیل برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این کنفرانس تعداد 734 مقاله از سرتاسر دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌های علمی و پژوهشگران دریافت شده بود و مقالات متعددی نیز از سایر مراکز پژوهشی بین‌المللی به همایش راه‌یافته بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند افزود: از بین این مقاله‌ها 420 مقاله پذیرش شد و مقاله محمود سوری از کارکنان هلال‌احمر شهرستان نهاوند نیز به‌عنوان یکی از مقاله‌های برتر شناخته شد.

شهبازی عنوان کرد: پس از سه مرحله داوری، تعداد 24 مقاله جهت ارائه به‌صورت سخنرانی، تعداد 85 مقاله جهت ارائه به‌صورت پوستری و تعداد 311 عدد به‌صورت چاپ در مجموعه مقالات تأیید شد.

وی گفت: مقاله آقای سوری با عنوان ایمنی حمل‌ونقل و مخاطرات اقلیمی به‌عنوان مقاله برگزیده سخنرانی پذیرفته شد و وی نیز در این همایش مقاله خود را برای حاضران شرح داد.

شهبازی بیان داشت: این همایش که با حضور چهره‌های سرشناس کشوری و دانشگاهی برگزار شد  به‌عنوان یکی از مهم‌ترین گردهمایی‌های علمی در عرصه مدیریت مخاطرات طبیعی و محیط‌زیست کشور باهدف توسعه و پیشرفت پژوهش‌های نوین، بنیادی و کاربردی و نیز روزآمدسازی آگاهی جامعه برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: در پایان این کنفرانس پس از رأی کمیته داوران تعداد 8 مقاله به‌عنوان مقاله برتر انتخاب شد که مقاله محمود سوری تنها مقاله برگزیده در استان همدان و جمعیت هلال‌احمر کشور بود که مفتخر به کسب گواهینامه مقاله برتر و لوح تقدیر شد.

 

970238

970236

970239

970237

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما